McCannova čarolija za MAXtv – novu generaciju televizije

Zbog čega je nova generacija televizije WOW? Odgovor se nalazi u novom uratku agencije McCann Zagreb za Hrvatski Telekom.

Televizija nove generacije – dok je gledate imate osjećaj kao da ste tamo.

Povodom lansiranja nove generacije, tehnološki napredne i konkurenciji superiorne televizije Hrvatskog Telekoma, agencija McCann Zagreb kreirala je čarobnu kampanju kojom iskustvo gledanja nove MAXtv briše granicu između prikazane slike i stvarnog svijeta te postajete dio doživljaja. Jer, kada gledate novu generaciju MAXtv televizije, imate osjećaj kao da ste tamo. Kao prepoznatljiv element kampanje pojavljuju se krijesnice koje čarobnom igrom svjetla izvrsno dočaravaju nezaboravno iskustvo gledanja nove MAXtv televizije.

Predvodnici kreativnog tima su – kreativni koncept potpisuje glavni kreativni direktor Daniel Vuković, ulogu copywritera podijelili su Ivan Čadež i Boris Miletić, za art direction pobrinuo se Igor Miletić, ulogu web dizajera potpisuje Žarko Kuvalja, dok su ulogu voditeljice projekta podijelile Bianka Stojanov, Petra Mateljan i Ana-Marija Žarak. Snimanje se odvijalo pod redateljskom palicom Tome Brejca, produkciju spota potpisuje produkcijska kuća ‘Mint2’ uz postprodukciju Primer Studio.

Kako izgleda naša čarolija možete vidjeti u nastavku: