Mladi profesionalci, prijavite se na natjecanje Young Lions i predstavljajte Hrvatsku u Cannesu

HURA! u suradnji s Cannes Lionsom organizira najnovije izdanje Young Lions natjecanja. Prijave su otvorene u kategorijama: Design, Digital, Media, Print i PR.

Otvoreno je najpopularnije natjecanje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji – Young Lions Croatia. Pobjednici natjecanja predstavljat će Hrvatsku na međunarodnom natjecanju u Cannesu, gdje će odmjeriti snage s kolegama iz cijelog svijeta. Odlazak u Cannes, nagrada u vrijednosti od 45.000 kuna, čeka najbolji natjecateljski par.

Da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost natjecanja govori činjenica da je prošlogodišnje izdanje bilo rekordno po broju prijava – gotovo 60 % više nego za prethodnu godinu. Grand Prix pobjednici bili su Matko Buntić (Designer) i Fran Mubrin (Creative Director) iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje natjecanje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili:

“Young Lions jedno je od najzanimljivijih iskustava u našoj karijeri. Odlazak u Cannes definitivno je najbolji dio, ali i cijelo natjecanje odlična je prilika za stjecanje novih znanja koja nam pomažu da još bolje i kreativnije riješimo izazove u svakodnevnom radu. Stoga, svi koji imaju dvojbu prijaviti se ili ne, nemojte previše razmišljati jer odlazak u Cannes nešto je što ćete pamtiti cijeli život. Sretno i uživajte na natjecanju!”

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Sudjelovati mogu nezavisni profesionalci ili zaposlenici agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rješenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim natjecanjem i bogatom nagradom žele uložiti u mlade hrvatske profesionalce i time ih ponukati da ostanu raditi i živjeti u Hrvatskoj.

Upravo zbog toga, za razliku od prijašnjih, ove godine priliku za otići u Cannes imaju svi natjecateljski parovi koji osvoje prvo mjesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzoriraju troškove puta, smještaja i kotizacije pobjedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost financirati troškove svojih zaposlenika ako osvoje prvo mjesto u pojedinim kategorijama.

Upravo zbog toga, za razliku od prijašnjih, ove godine priliku za otići u Cannes imaju svi natjecateljski parovi koji osvoje prvo mjesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzoriraju troškove puta, smještaja i kotizacije pobjedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost financirati troškove svojih zaposlenika ako osvoje prvo mjesto u pojedinim kategorijama.

Foto: 404 agency

Nastavno na pozitivno iskustvo prošle godine, organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine uključiti predstavljanje radova finalista natjecanja u službeni program festivala.

Timovi se na natjecanje mogu prijaviti do 10. ožujka 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na www.danikomunikacija.com.