“Na svijetu nema natjecanja koje poput BalCannesa pokazuje što o vašim radovima misle i struka i mediji i klijenti”

Lavovi su ove godine uzeli kreativni predah, a dok se oni odmaraju, na Weekend Media Festivalu prisjetili smo se najljepših i najšarenijih trenutaka ove regionalne kreativne revije!

Kreativci su se okupili ovoga petka u Rovinju kako bi – na desetu godišnjicu BalCannesa, regionalne revije kreativnosti koja je tijekom godina okupila 150 agencija iz čak osam zemalja regije – razgovarali o tome što za Hrvatsku, ali i cijelu regiju znače pothvati komunikacijske industrije te kako oni pomažu u unaprjeđenju domaćeg poduzetništva.

Na panel-raspravi naziva BalCannes Special: The Story So Far… powered by Hrvatska gospodarska komora razgovarali su Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), Damir Ciglar (Imago Ogilvy), Jelena Fiškuš (Studio Sonda) i Tomo Ricov (Pepermint), a moderator Miro Soldić (HGK) svojim je pitanjima potaknuo njihova sjećanja pa su gledatelji u glavnoj dvorani festivala mogli, uz prigodan album fotografija u pozadini razgovora, saznati detalje o tome kako je došlo do ideje revije, tko je autor čuvenog imena BalCannes, kako su se tamo uopće našli gipsani lavovi i tabletići te što se tijekom godina mijenjalo.

BalCannesu je oduvijek bio cilj istaknuti najbolje i zbližiti kreativce, a kasnije smo dodali i lavove i tabletiće te malo pojačali natjecateljski duh, pojasnio je Damir Ciglar svrhu projekta koji je zaista povezao kreativce raznih zemalja. A što on znači kako etabliranim tako i malim agencijama koje se tek probijaju na tržištu – sažeo je Davor Bruketa: Ova je revija jedinstvena prilika agencijama da pokažu svoje projekte klijentima iz cijele regije. Na BalCannesu možeš pokazati nekom s kim još nisi radio ono što radiš najbolje.

Iz perspektive idejnih začetnika, organizatora, natjecatelja, članova žirija te dugogodišnjega partnera HGK mogli smo promatrati desetogodišnje putovanje ove revije kreativnosti koja je tijekom godina okupila stotine radova 150 agencija. Nisam mislio ni da će Weekend trajati 10 godina, a uspjeli su i on i BalCannes, ljudi se s velikom radošću okupljaju i druže, otkrio nam je Tomo Ricov.

Dugovječnosti BalCannesa zasigurno je pridonio i jedinstven natjecateljski koncept, što je pojasnio Bruketa: Na svijetu – osim BalCannesa – nema natjecanja koje pokazuje što o vašim radovima misle struka, mediji i klijenti. S njim se složila i Jelena Fiškuš: Jako je korisno prijavljivati se na natjecanja, ne samo zbog nagrada nego zato što i sami kroz retrospektivu u pripremi vidimo kakav nam je rad, a onda i kako ga je doživio žiri – a ovdje možemo promatrati rad čak tri skupine stručnjaka. Jelena Fiškuš zaključila je, i u doslovnom i u metaforičkom smislu, uz prigodne fotografije najzanimljivijih trenutaka BalCannesa: Lavovi su teški, nije uvijek ni lako primiti nagradu.

Više informacija o BalCannesu pronađite na poveznici, a o Weekendu ovdje.