IdejaX ponovno bilježi rekordan broj prijava – za titule najkreativnijih natječe se gotovo 160 projekata!
Završile su prijave na 13. izdanje IdejeX, a priznanja najboljima bit će uručena na svečanim dodjelama Dana komunikacija u Rovinju.
FOTO: Šime Zelić/PIXSELL
IdejaX nacionalno je natjecanje posvećeno hrvatskim kreativcima koje niz godina nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane. Natjecanje velikim i malim agencijama te samostalnim umjetnicima omogućuje da se natječu sa svojim kreativnim idejama, a u konkurenciji je ove godine rekordan broj projekata – gotovo 160!
Kontinuirano rastući, natjecanje pokazuje raznolikost i bogatstvo kreativnih ideja domaćih kreativaca, a važno je istaknuti da su među prijaviteljima zastupljene sve kategorije natjecanja – od tržišnih kategorija u skupini Best on Market, najbolje izvedbe (craft) digitala, filma i dizajna u skupini Best of Ad-Making te vizualnoga identiteta u skupini Best Branding & Rebranding. Najzastupljenija je skupina Best of Market, u kojoj je najviše radova prijavljeno u kategorijama Turizam, kultura i slobodno vrijeme te Hrana, a prate ih kategorije Alkoholna pića i Financijske i osiguravajuće usluge.
Svim je prijaviteljima od ove godine bila dostupna i nova skupina natjecanja: Best of Positive Change. Pridruživši se bogatom popisu od ukupno 18 natjecateljskih kategorija, ova je skupina natjecateljima omogućila i prijavu društvenih akcija, čime su kreativci dobili priliku pokazati kako oni mijenjaju zajednicu, društvo – i svijet.
FOTO: Šime Zelić/PIXSELL
Slijede dva kruga žiriranja, nakon kojih će se najuspješnijima među projektima dodijeliti zlatne, srebrne i brončane statue na glavnoj pozornici festivala Dani komunikacija 21. travnja 2023. u Rovinju.
Podsjećamo, objavljeni su i popisi stručnjaka koji će odabrati najbolje među projektima: prijave u skupini kategorija Best on Market te u novoj skupini Best of Positive Change ocjenjivat će žiri koji će kao predsjednik predvoditi Jakov Vilović (UTORAK); predsjednik je žirija skupine Best of Ad-Making Hrvoje Škurla (PINK MOON); dok će u skupini Best Branding & Rebranding žirirati stručnjaci na čelu sa Seanom Poropatom (Studio Sonda). Cjelovite popise žirija pogledajte na poveznici.