Neurodizajn, kreativnost, privatnost i planovi za kvalitetniji svijet obilježili su posljednji dan omiljenih Dana komunikacija
Trodnevno slavlje kreativnosti obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače – ali i da okupljaju najbolje od domaće industrije.
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Što vas je kao dijete učinilo čudacima, danas vas čini velikima, poručio je na Danima komunikacija, inzistirajući na kreativnosti, James Victore: grafički dizajner, umjetnik-edukator i profesionalni hell-raiser. Njegov rad proslavili su MoMA, Louvre i drugi veliki svjetski muzeji, a na festivalskom 360° stageu, na koji se penjao u čak dva navrata, osvojio je i festivalsku publiku svojim nesvakidašnjim pristupom kreativnosti i toplom energijom. Bezrezervno iskren, sudionicima je objasnio što ih sprječava u tome da ostvare karijeru kakvu žele i žive život kakav su oduvijek sanjali.
Foto: Šime Zelić/PIXSELL
A je li samo san ideja da bismo uz Web3 mogli preispisati internet u korist rodne ravnopravnosti? Internet je iznevjerio žene, a tehnologija nije uspjela razbiti kodove patrijarhata, rekla je Rachel Lowenstein, powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea, čija je profesionalna premisa da mediji i brendovi imaju ekonomsku moć pridonijeti rješavanju društvenih nejednakosti – i na njoj snažno ustraje. Sa sudionicima festivala razgovarala je o inovativnim načinima na koje riječi konačno mogu postati djela, a brendovi predvodnici društvenih promjena.
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Tehnologija ne može bez nas svijet učiniti boljim mjestom, no fascinantno je što pomoću neurodizajna možemo stvoriti. On naglašava važnost razumijevanja podsvijesti potrošača te njihova procesa donošenja odluka, a Olga Gutiérrez de la Roza, koja je kreativno predvodila luksuzne brendove kao što su Dolce Gabbana, Gucci, Alexander McQueen, Stella McCartney, Puma, Lacoste, Hugo Boss i drugi, na pozornici je sa svima podijelila kako ovi korisni uvidi mogu postati konkretni rezultati.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Izvrsnom programu glavne dvorane trećeg su se dana pridružili i Vidya Manmohan te Chris Do, a s domaćim se stručnjacima razgovaralo o privatnosti, održivom poslovanju i inkluzivnoj industriji. Posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače, a sudionici festivala posebno su nakon predavanja uživali na Meet The Speakers stageu, gdje su sa svjetskim facama industrije mogli nastaviti razgovore započete u glavnoj dvorani. Prostorima hotela Lone kolala je nevjerojatna kreativna energija, a da nikome nije bilo dosta pokazuje i činjenica da su rasprave premašivale svoje termine u rasporedu te se nastavljale i u neformalnoj atmosferi. Dani komunikacija nadmašili su sva očekivanja te obećali da će ova jedinstvena atmosfera uskoro dobiti svoje sljedeće izdanje – za godinu dana!
Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.
Naslovna fotografija: Luka Stanzl/PIXSELL