Globalna medijska potrošnja porasla je za 3,1 posto u prvom kvartalu, Europa jedina u padu

Prema podacima iz Nielsena, globalna medijska potrošnja je nakon dobrih rezultata krajem 2011. godine nastavila s rastom i u prvom kvartalu ove godine – čak 3,1 % u usporedbi s istim periodom prošle godine, a ukupna je medijska potrošnja sada porasla na 128 milijardi dolara.

U porastu prednjače Blisk Istok i Afrika gdje je porast iznosio čak 23,3 %, a slijedi ih Latinska Amerika s 9,6 %.

Nažalost isti rast ne prate SAD i Europa. U SAD-u je potrošnja porasla za 2,1 %, dok je u Europi zabilježen pad od 1,4 % pri čem su najlošiji rezultati u zemljama koje su najviše pogođene recesijom poput Grčke i Španjolske gdje je stanje najgore. Suprotno tome, Francuska, Njemačka i Švicarska zabilježile su rast.

Europa je jedina regija u kojoj je zabilježen pad.

Metodologija

Eksterni izvori podataka za neke zemlje uključene u izvješće su:

Argentina: IBOPE
Brazil: IBOPE
Croatia: Nielsen in association with Ipsos
Egypt: PARC (Pan Arab Research Centre)
France: Yacast
Greece: Media Services
Hong Kong: admanGo
Japan: Nihon Daily Tsushinsha
Kuwait: PARC (Pan Arab Research Centre)
Lebanon: PARC (Pan Arab Research Centre)
Mexico: IBOPE
Pan-Arab Media: PARC (Pan Arab Research Centre)
Portugal: Mediamonitor
Saudi Arabia: PARC (Pan Arab Research Centre)
Spain: Arce Media
Switzerland: Nielsen in association with Media Focus
UAE: PARC (Pan Arab Research Centre)