Nissanu će biti dodijeljena titula tržišnog komunikatora 2019. godine na dodjeli nagrada Dubai Lynx

Na Festivalu koji će se održati od 10. do 13. ožujka 2019. godine nagrada Dubai Lynxa za tržišnog komunikatora godine dodijelit će se Nissanu.

Nagrada tržišnog komunikatora Dubai Lynxa dodjeljuje se brendovima koji se ističu inovativnim marketingom te prihvaćaju i potiču kreativne radove svojih agencija.

Philip Thomas, predsjednik uprave Cannes Lionsa i Dubai Lynxa, izjavio je: “Nagrada za tržišnog komunikatora godine prepoznaje kreativnu hrabrost koja demonstrira vrijednost marketinških komunikacija. Nissan se istaknuo inovativnim kampanjama i vještim pristupom komuniciranju o prednostima vlastitih proizvoda. Nagrade koje je osvojio na Dubai Lynxu tijekom proteklih pet godina dokaz su organizacije koja utjelovljuje kreativnost te smo počašćeni prepoznati i proslaviti tu izvrsnost.”

Nissan je na Bliskom istoku prisutan više od 61 godine te je postao jedan od najprepoznatljivijih automobilskih brendova u regiji. Osvrnuvši se na dodijeljenu nagradu, Kalyana Sivagnanam, predsjednik Nissana za Bliski istok te regionalni zamjenik predsjednika marketinga i prodaje za Afriku, Bliski istok i Indiju, izjavio je: “U Nissanu smo posvećeni tomu da za svoje kupce osiguramo ‘inovaciju koja oduševljava’, a to se posebno očituje u tržišnom komuniciranju. Stoga smo počašćeni što nas je Dubai Lynx prepoznao kao tržišnog komunikatora godine. Ovaj je uspjeh pokazatelj naše posvećenosti identificiranju novih i uzbudljivih načina za prenošenje Nissanove poruke našim kupcima, a naše je obećanje da ćemo tako i nastaviti.”

Predsjednik Nissana za Bliski istok nagradu će primiti na prestižnoj Dubai Lynx ceremoniji i večeri u srijedu, 13. ožujka 2019. godine, kada će festival biti službeno zatvoren. Detalji o tome kako posjetiti Festival nalaze se na www.dubailynx.com.