Novi Maketing Meet Up: AI i ChatGPT – Prijeteći buzzwordi ili renesansa marketinga?

Pridružite se panelu koji će se održati 28. veljače u 19 h na Zavrtnici. Sudjelovanje je besplatno!

Od Spielbergova filma do najpopularnije teme u tehnološko-marketinškim krugovima prošlo je dvadesetak godina. Artificial Intelligence ili AI, kako ga od milja zovemo, stigao je! Osim što može napisati crkvenu propovijed, seminarski rad ili Instagram caption, ChatGPT i slični alati besplatni su za korištenje.

Sve su to samo neki od razloga zašto je u siječnju ove godine, sa 100 milijuna korisnika, ChatGPT postao najbrže rastuća aplikacija. Kao što to obično biva kod novog i nepoznatog, mišljenja su podijeljena. Dok jedni govore da će AI marketingašima omogućiti bolje obavljanje svog posla, oni pesimističniji već razmišljaju o planu B za svoju karijeru.

Na još jednom panelu koji donosi najveći meetup u regiji saznat ćemo odgovore na pitanja kao što su:

  • Što je AI do sada učinio marketinškoj industriji ili za marketinšku industriju?
  • Koji su do sada provjereni načini za korištenje AI-a
  • Što bi svaki marketingaš već sada trebao znati o AI-u?
  • Kako će AI utjecati na kreativnost novih generacija?

…i još mnogo toga!

Panel će se održati 28. veljače u 19 h u Wespa spaces na Zavrtnici, raspravu će moderirati Tibor Trupec (Kontra), a u razgovoru će mu se pridružiti Hajdi Ćenan (airt), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) i Ivan Brezak Brkan (Infobip).

Upad je besplatan, a prijaviti se možete na poveznici.