Objavljen novi Nulti kvadrant – najnovija analiza stavova hrvatskih građana te ključnih trendova

Istraživanje je proveo Ipsos za Media Val Grupu od 5. do 7. srpnja 2021.

Objavljen je novi Nulti kvadrant – najnovija analiza stavova, uvjerenja, strahova i očekivanja hrvatskih građana te ključnih trendova proizašlih iz okolnosti u kojima živimo i poslujemo zadnjih godinu i pol dana, od početka pandemije.

Činjenica je da promjene u ponašanju i potrebama građana od brendova i kompanija, ali i javnog sektora, zahtijevaju prilagodbu poslovnih politika, stoga dobiveni nalazi predstavljaju svojevrsnu polazišnu točku te kao takvi mogu poslužiti kao podloga pri planiranju održivih poslovnih strategija.

Drugo veliko godišnje istraživanje Media Vala provedeno je u suradnji s agencijom Ipsos na uzorku od 603 ispitanika članova Ipsosovog on-line panela reprezentativnih za populaciju korisnika interneta dobi od 18 do 60 godina.

Istraživanje se potpuno besplatno (i bez ostavljanja podataka) može preuzeti na sljedećoj poveznici: bit.ly/MV_NULTIkvadrant.

Engleska verzija dostupna je ovdje: bit.ly/MV_ZeroQuadrant.