Objavljeni pobjednici Golden Drum festivala

Na 26. Golden Drum festivalu u Portorožu McCann Worldgroup, čija je članica i agencija McCann Zagreb, već četvrtu godinu za redom ponijela nagradu za najuspješniju agencijsku mrežu.

Na ceremoniji 26. Golden Drum festivala dodijeljeno je 62 srebrnih, 37 zlatnih i 9 Grand Prix nagrada. Dobitnicom prestižne Golden Net nagrade za najuspješniju agencijsku mrežu proglašena je već četvrtu godinu za redom McCann Worldgroup. Golden Rose nagradu za najbolju agenciju ponijela je Publicis Italy iz Milana, a Golden Dragon nagrada za najbolju neovisnu agenciju otišla je u ruke agencije SOK Media iz Helsinkija.

U kategoriji The best of WHAT agencija Publicis Italy osvojila je nagradu za kampanju Hate Couture za Diesel, a u kategoriji The best of WHY i The best of Good agencija McCann TLV ponijela je nagradu za kampanju ThisAbles za robnu kuću IKEA, koja je ujedno dobitnica Brand Grand Prixa.

Golden Watch nagradu za kreativne direktore godine ponijeli su Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy i Adrian Botan iz McCann TLV.

Što se tiče regionalnih agencija, McCann Beograd proglašena je dobitnicom Golden Drum Adriatic i The best of Genius Loci nagrade za kampanju I (dis)own my child.

Natjecanje Young Drummers, koje se održalo u sklopu festivala u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, dalo je priliku mladim kreativcima do 30 godina da osmisle plakat na temu “Slovenija, zemlja čiste i zdrave vode”. Glavnu je nagradu ponijela Austrijanka Christina Pribitzer za plakat Mythical Water Creatures.

Više o nagradama i Golden Drum festivalu potražite na www.goldendrum.com.