Objavljeni su pobjednici festivala Cannes Lions 2015

Subota navečer u Cannesu bila je rezervirana za konačnu dodjelu nagrada.

cannes-lionsSubota navečer u Cannesu bila je rezervirana za konačnu dodjelu nagrada. Nagradu Agencije godine odnijela je agencija R(GA (New York), najbolja nezavisna agencija je Droga 5 (New York), a Network of the Year dodijeljen je agenciji Ogilvy&Mather.

Podijeljeni su i lavovi za kategorije: Film, Film Craft, Branded Content & Entertainment i Titanium and Integrated.

U kategoriji Film dodijeljena je 101 nagrada, među kojima su i dva Grand Prixa. Prvi je dobio brazilski F/NAZCA Saatchi & Saatchi São Paulo za oglas “Leicina galerija u São Paulu” (Leica Gallery São Paulo) kompanije Leica Institutional. Drugi je odnio Martin Agency koji je za američku osiguravajuću kuću Geico kreirao oglas “Unskippable: Family Long Form 01”.

U kategoriji Film Craf dodijeljeno je 66 nagrada, a Grand Prix je osvojila agencija adam&eveDDB iz Londona za oglas “Monty’s Christmas”.

63 kanska lava dodijeljena su u kategoriji Branded Content & Entertainment. Grad Prix u navedenoj kategoriji nije dodijeljen, žiri je objasnio kako nisu našli onaj „jedinstveni element o kojem bi govorili i za deset godina“.

Titanium and Integrated kategorija namijenjena je radovima koji ne pomiču granice samo u oglašavanju već i u kreativnosti općenito. U Titanium kategoriji Grand Prix je pripao američkoj agenciji CP+B za rad “Emoji Ordering” američkog lanca pizzerija Domino, a Grand Prix za Integrated kategoriju kući je odnijela agencija Wieden+Kennedy iz New Yorka za oglas “RE2PECT” branda Jordan (Nike).

Popis pobjednika možete pronaći na: www.canneslionsarchive.com/winners/categories/cannes-lions