Objavljeni su rezultati kreativnog izvještaja LIONS za 2024. godinu

Izvještaj o kreativnosti LIONS, globalni pokazatelj kreativnosti, objavio je konačne rezultate. Na temelju uspjeha s Cannes Lionsa 2024., izvještaj prikazuje vrhunska kreativna djela, zajedno s uvidima i utjecajem postignutih rezultata, pokazujući kako najkreativnije svjetske kompanije koriste kreativnost kao alat za rast i napredak.

Među najvažnijim je istaknutim rezultatima Coca-Cola, koja je prvi put dobila titulu Creative Brand of the Year, osvojivši 17 Lions nagrada. Manolo Arroyo, izvršni potpredsjednik i globalni direktor marketinga Coca-Cola kompanije, izjavio je: Coca-Cola vjeruje da je kreativnost supermoć koja potiče rast, nadahnjuje ljude i – najvažnije – pokreće promjene. WPP je proglašen Creative Company of the Year, a njihova suradnja s Coca-Colom donijela im je tri zlatna Lionsa za kampanju Thanks for Coke-Creating, uz još 14 Lionsa za četiri različita projekta.

U ostalim kategorijama SAD je zauzeo prvo mjesto u kategoriji zemalja, slijedi Brazil na drugom mjestu, koji je napredovao za jedno mjesto u odnosu na 2023. godinu, dok je Njemačka napredovala za četiri mjesta, završivši na petom mjestu.

Izvještaj o kreativnosti LIONS uključuje sedam nagrada za Regionalnu mrežu godine i 12 globalnih nagrada, uključujući nagrade za Creative Company, Network, Agency, Independent Network, Independent Agency, Creative Brand and Palme d’Or, Health Network, Healthcare Agency i Media Network.

Cijeli izvještaj pročitajte na poveznici, a više informacija pronađite u službenom priopćenju.