Obnovite veze na 28. izdanju Golden Drum festivala
Na 28. izdanju Golden Druma, međunarodnog festivala kreativnosti, obnavljaju se veze i ponovno budi kreativnost. Natjecanju za koje prijave kreću u ožujku ove se godine pribrajaju dvije posebne nagrade te jedna nova kategorija.
Obnavljanje veza glavna je tema ovogodišnjeg festivala – naš svijet na mnoštvo razina postaje sve digitalnijim. Zahvaljujući prevladavajućoj online komunikaciji polako smo počeli zaboravljati na temeljnu sastavnicu našeg postojanja – ljudsku povezanost. Manjak druženja uživo dodatno je naglasio potrebu za izgradnjom i obnavljanjem osobnih i poslovnih veza.
Prošle se godine Golden Drum natjecanje promijenilo iz temelja – sad ima četiri glavne sekcije i dodatnu sekciju All Juries, nove održive trofeje, novi sustav dodjeljivanja bodova i novu nagradu Bronze Drum. Ove godine festival na popis posebnih nagrada dodaje dvije nove (Produkcijska agencija godine i Digitalna agencija godine) i novu kategoriju u C skupini (Angažman) – Kreativna upotreba tehnologije. Došlo je i do promjena u postupku žiriranja u All Juries sekciji.
Nagrada Produkcijska agencija godine prepoznaje produkcijske tvrtke koje su izvanrednom pred-produkcijom ili post-produkcijom doprinijele natjecateljskim kampanjama, dok će nagrada Digitalna agencija godine otići digitalnoj agenciji koja je pokazala iznimnu kreativnost u digitalnom području. Nova kategorija u skupini C – Kreativna uporaba tehnologije – slavi kreativnu i inovativnu uporabu tehnologije s ciljem stvaranja boljeg korisničkog iskustva i povećanog angažmana korisnika.
Više informacija pronađite na službenim stranicama Golden Drum festivala.