Održan prvi Digitalni doručak: “Smislite što u ovom trenutku možete učiniti, a ne ono što ne možete”

Predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber održala je uvodno predavanje u kojem je iznijela podatke o oglašivačkoj industriji u doba prošle krize te očekivanja o ovoj u kojoj se trenutno nalazimo, a u nastavku donosimo njezinu prezentaciju.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Treba biti inovativan i kreativan. Smislite što u ovom trenutku možete učiniti, a ne ono što ne možete, poručila je predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber (Izone) na Digitalnom doručku u organizaciji Netokracije 24. travnja, a gosti su bili i Mario Frančešević (SeekandHit), Antonio Perić (Locastic), Domagoj Davidović (Švicarska) te Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij). Sugovornici su se složili u tome da će opstati oni koji su prihvatili situaciju i prilagodili joj se, pritom na tržište svojim poslovanjem donoseći istinske vrijednosti, koje su se u ovim trenucima pokazale ključnima.

Prije samoga početka rasprave Anđela Buljan Šiber održala je uvodno predavanje u kojem je iznijela podatke o oglašivačkoj industriji u doba prošle krize te očekivanja o ovoj u kojoj se trenutno nalazimo. Našu prezentaciju možete pogledati na poveznici.

U želji za stjecanjem uvida o tome kako trenutna situacija i buduća kriza utječu na agencije, proizvodne tvrtke, startupe, freelancere, ali i velike tvrtke te s ciljem dijeljenja iskustava, prvi online meetup Digitalni doručak osvrnuo se na digitalnu industriju te načine na koje se ona snašla u izolaciji i radu na udaljenost koji je uzrokovala pandemija koronavirusa, no i na posljedice na poslovanje te profesionalni razvoj općenito koji se u ovakvoj kriznoj situaciji može postići.

Snimku Digitalnog doručka možete pronaći na Facebook stranici Netokracije.