Otvorene prijave i predstavljen žiri za za SoMo Borac 2022

Otvorene su prijave za jubilarno 10. izdanje regionalne nagrade za digitalne radove SoMo Borac, a kandidati će svoje radove ove godine moći prijaviti u tri nove kategorije – SoMo Growth, Somo Global i DA – Digitalna Aktivacija. Dodjela nagrada će ove godine prvi put biti održana u Zagrebu, gdje će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz područja digitalnog marketinga.

Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake se godine prilagođavamo i donosimo novitete. Sretna sam što ćemo s tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka. Pozivam ovim putem sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se u ruke stručnjacima te pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor, istaknula je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova, pa će 70 posto ocjene nositi rezultati, dok će se s po 15 posto vrednovati originalnost i kreativnost te kvaliteta izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cijele regije, a ove im se godine pridružuju predstavnici startupa i scaleupa.

Cilj je ovogodišnjeg SoMo Borca da stvori zajednicu koja pridonosi razvoju i pozicioniranju struke u regiji te povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćoj i međunarodnoj razini.

U 10 godina SoMo Borca sudjelovao sam u natjecanju na strani klijenta, kao dio agencije te kao član žirija. SoMo Borac za mene je bio i ostao najrelevantnija digitalna nagrada u regiji, stoga mi je zaista velika čast ove godine biti prvi među jednakim članovima žirija. Iz pozicije CMO-a SofaScorea posebno se veselim što od ove godine imamo i nove kategorije koje potiču efikasnost, a uz domaće usual suspectse veselim se i pozivam na sudjelovanje IT/Startup marketing zajednicu koja prodaje domaću marketinšku pamet na globalnom tržištu, dodao je Ivan Kovačević, predsjednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScorea.

Ovogodišnji žiri iz Hrvatske čine:

Ivan Kovačević, SofaScore – predsjednik žirija, Nikola Jellačić, Superbet, Maja Čulig, Foreo, Fran Mubrin, 404, Hrvoje Pilić, Degordian, Barbara Sabo, Human, Roberta Kranjec, Bruketa&Žinić&Grey, Nela Fegić Moguljak, Imago Ogilvy, Maja Kecerin Šplajt, Real Media i ostali regionalni stručnjaci. Cjelokupni popis dostupan je na službenoj web-stranici.

Novosti oko SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter. Više detalja o svih deset kategorija (SoMo Social, SoMo Content, DA – Digitalna Aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Tech, SoMo Web, CM Godine, SoMoRitanac, SoMo Growth i Somo Global) nalazi se na linku.