Počinje deseta Brending konferencija – a osvrnut će se na komunikaciju tijekom pandemije
Via Media je vrlo hrabro odlučila da svoju desetu, jubilarnu konferenciju ne otkazuje, nego da je održi online u formi besplatne petodnevne akademije, a prvi će gost 18. svibnja u 18 sati biti Davor Bruketa!
Brending konferencija, koju tradicionalno organizuje agencija Via Media, uvijek je u stopu pratila svjetske marketinške, brending i komunikacijske trendove, kontinuirano donoseći na naše prostore informacije o novim idejama i pravcima modernog poslovanja. Globalna izvanredna situacija, koja nije zaobišla ni BiH, najavila je potpuno novu eru djelovanja i razmišljanja na temu kako će brending industrija izgledati u budućnosti. Za početak prilagođavanja novonastaloj situaciji, Via Media je vrlo hrabro odlučila da svoju desetu, jubilarnu konferenciju ne otkazuje, nego da je održi online u formi petodnevne “akademije”. Program su kreirali vođeni sloganom “The Show Must Go On” jer, kako navode, pitanje nije hoćemo li, nego kako ćemo dalje.
Jedan je od stručnjaka svjetskog renomea koji će nas voditi kroz najvažnije teme koje muče kreativnu industriju u vrijeme krize, dizajner po zvanju, a budni sanjar po karakteru, Davor Bruketa – čovjek čiji su oštri intelekt, duboki uvidi i neobuzdana mašta pravi kvaliteti koji nas mogu dovesti do svjetla na kraju ovog tunela. On će u ponedjeljak, 18. svibnja u 18 sati kroz prizmu svog, četvrt vijeka dugog, radnog iskustva u oblasti advertisinga, na desetoj Brending konferenciji s nama iskomunicirati priču o novoj komunikaciji. Zašto su neki brendovi komunicirali sa svojim potrošačima tokom krize, a neki nisu? Kako biti među brendovima koji će iz ove situacije uspjeti izvući korist, u smislu jačanja kroz jasno, suštinsko definisanje ili redefinisanje svoje svrhe kroz komunikaciju, ali i mnoga druga pitanja, čekaju gospodina Bruketu na početku BK10 Online Weeka. Mi ćemo nestrpljivo čekati odgovore.
Nađite se na pravom mjestu i ne propustite desetu Brending konferenciju, koju ste ove godine dobili na poklon, željom organizacijskog tima, a povodom obilježavanja njihovog jubileja. Svoje besplatno sudjelovanje osigurajte registracijom na poveznici.
Cijeli program konferencije možete pogledati ovdje, a dok nestrpljivo iščekujemo vidjeti što su za nas pripremili u svom jubilarnom izdanju, koje je po mnogo čemu drugačije od prethodnih, podsjetimo se, ova konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine pogodila čitav svijet, tako da se u tom smislu može povući paralela između njenog prvog i aktualnog, desetog izdanja. Priča počinje 2011. godine, kada Sarajevo, prvi put u svojoj povijesti, postaje regionalni centar marketinško-komunikacijske industrije, ugostivši brojne renomirane stručnjake iz cijelog svijeta. Brending konferencija je velikim slovima dodala Sarajevo na globalnu mapu događanja iz područja brendinga i marketinga. Uslijedilo je drugo izdanje, koje je pred sobom imalo veliki izazov da dokaže da prošlogodišnji uspjeh nije bio samo početnička sreća, nego da je riječ o vrlo ozbiljnom, strateški planiranom i stručno realiziranom projektu. Ako je neko i imao trun sumnje, morao je ustuknuti u trenutku kad se sudionicima konferencije videolinkom direktno iz Bijele kuće obratio prvi čovjek pobjedničke predsjedničke kampanje Baracka Obame, TJ Walker, podijelivši “iz prve ruke” s oduševljenim auditorijem svoja znanja i iskustva vezana za pobjedu na američkim predsjedničkim izborima. Dakle, druga Brending konferencija je visoko podigla ljestvicu i svima je bilo jasno da ona u budućnosti može samo ići još više.
Ko su pravi fajteri?, zapitala nas je Via Media sloganom panel diskusije trećeg izdanja BK 03, 2013. godine. U suradnji s Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu, te godine je 500 studenata ovog fakulteta bilo u prilici da “uživo”, putem interneta, prati izlaganje eminentnih regionalnih stručnjaka iz područja marketinga. Četvrta BK uzburkala je javnost, i to ne samo regionalnu. Uspjela je privući pažnju svjetskih medija, poput britanskog giganta BBC-a, koji je pratio gostovanje izvršnog direktora Interbrand-a, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda. O tome su objavili i prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura.
Godine 2015. na BK 05 najavili su Brendoluciju, a onda njen dolazak potvrdili 2016. godine kada je na šestom izdanju BK gostovao Thomas Trautmann, jedan od svjetskih pionira u neuromarketingu. Sedmu Brending konferenciju će posebno pamtiti mladi kreativci jer je tada po prvi put u BiH održano natjecanje Young Lions u sklopu partnerstva s međunarodnim festivalom kreativnosti Cannes Lions, koje je pobjednicima omogućilo putovanje u Cannes i natjecanje u ringu s mladim marketing stručnjacima iz cijelog svijeta. Velika prašina oko Brending konferencije 2018. godine podigla se najavom dolaska Karima Rashida, jednog od najpoznatijih svjetskih arhitekata, koji je osim predavanja održao i ekskluzivnu radionicu. Devetu BK godinu učesnici će pamtiti po odabiru Historijskog muzeja BiH kao netipične lokacije za održavanje poslovnog skupa. Kao i sve ostalo vezano za BK, i ta se odluka organizatora pokazala kao pun pogodak.
Zbog svega navedenog, ne postoji ni promil sumnje da nas i ove godine očekuju nezaboravno iskustvo, korisne smjernice, vrhunski majstori marketinga i sjajna ekipa organizatora. Osim toga, očekuje nas i besplatna registracija za 10 izuzetno vrijednih predavanja u okviru kojih su svjetski stručnjaci pripremili veoma značajne smjernice za izlazak iz krize. Raspored programa i link za besplatnu registraciju pronađite na www.branding.ba.