Pogledajte EACA-in novi logotip i otkrijte priču koja stoji iza vizualnog identiteta
Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA), čija je članica i HURA sa svojim agencijama, objavila je svoj novi logotip i vizualni identitet u autorstvu Ogilvy Healtha.
Promjena dolazi uz novi slogan Future-proofing the value of communications agencies in Europe. Posljednjih godina EACA je organski postala glas pouzdane industrije, a ovaj vizualni napredak uspješno nadopunjuje njezino putovanje.
Pandemija, realnost Brexita, napeti međunarodni savezi, europske institucije koje stavljaju oglašavanje i digitalne servise pod mikroskop – Europa treba osnaženo i fokusirano tijelo komunikacijske industrije kako bi se borilo za svoj sektor kao nikada prije. Dobrodošli u novu EACA-u, rekao je EACA-in predsjednik Paul O’Donnell (regionalni direktor, Ogilvy EMEA).
Tamara Daltroff, generalna direktorica EACA-e, dodala je: EACA je evoluirala u moderniju i agilniju silu i bilo je krajnje vrijeme da se to reflektira u našem korporativnom identitetu. Hvala, Ogilvy Health, što ste to tako dobro zabilježili!
Novi logo kombinira koncepte komunikacije i jednakosti inkorporirajući govorni oblačić i ikonu okruglog stola. Snažne boje prikazuju EACA-u kao modernu i inovativnu silu, dok pet različitih boja u slovu C predstavlja pet Vijeća Udruge. One također reflektiraju EACA-inu različitost, pravednost i inkluzivne ambicije. Nadalje, Vijeća će sada imati svoj logo izveden iz glavnog vizuala, svaki sa svojom bojom i simbolom. Slijedeći launch svog novog identiteta brenda, EACA će također postupno ažurirati vizualni identitet svoje web-stranice i digitalnih aktivnosti.