Popust za članove HURA-e: Natjecanje Golden Drum otvoreno je za prijave!
Prijave su otvorene do 21. kolovoza 2023., a nagrade će biti dodijeljene na dodjeli Golden Drum Awards Show, koja će se održati 10. listopada 2023. godine u Portorožu u Sloveniji.
Golden Drum poziva na prijave do 21. kolovoza 2023. i prihvaća sve radove koji su emitirani, objavljeni ili implementirani prvi put od 16. kolovoza 2022. do 21. kolovoza 2023.
Festival pozdravlja četiri nova europska tržišta – Dansku, Norvešku, Švedsku i Švicarsku, te predstavlja potpuno novu natjecateljsku kategoriju Creative Media Excellence Drum. Novost je i nagrada Media Agency of the Year, kao i grupa Game Changer namijenjena kampanjama koje izlaze iz okvira tradicionalnih načina oglašavanja. To je jedina grupa u glavnom natjecanju koja je otvorena za prijave iz cijelog svijeta.
Pozivaju se agencije, oglašivači, klijenti, dizajnerske/produkcijske kuće, medijske tvrtke i drugi kreativci iz 42 zemlje da prijave svoje radove u šest različitih skupina: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum te posebnu skupinu Svi žiriji.
Golden Drum s ponosom objavljuje da je uvršten u WARC kreativne ljestvice. Sve informacije pronađite na poveznici.
Natjecanje Young Drummers
Kreativci mlađi od 30 godina diljem svijeta ponovno imaju priliku testirati svoje vještine sudjelovanjem na natjecanju Young Drummers, koje se svake godine provodi u suradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom. Ovogodišnji je zadatak A date with a masterpiece, a traži se najbolja ideja za poster! Pobjednik osvaja novčanu nagradu od 1000 eura i kotizaciju za sudjelovanje na festivalu Golden Drum.
Petoricu članova žirija Young Drummersa predvodi Mykola Kovalenko, osnivač i dizajnerski direktor tvrtke Mykola Kovalenko Studio (Ukrajina/Slovačka). Više informacija o natjecanju Young Drummers dostupno je ovdje.
Proširenje partnerstva s Little Black Book i AdForumom
Golden Drum je proširio svoje partnerstvo s platformom Little Black Book: svi Grand Prix pobjednici festivala izravno će se i besplatno prijaviti na natječaj The Immortal Awards. Najbolja agencija dobit će besplatno članstvo u Little Black Booku.
Golden Drum je također ponovno uključen i u AdForum Business Creative Report, jedinstveno rangiranje najnagrađivanijih kampanja na svijetu prema industrijskom sektoru.
Žiri natjecanja Golden Drum
Na natjecanju Golden Drum žirirat će 66 članova žirija iz regije i šire, a 50 % žirija čine žene. Ovo su predsjednici i predsjednice:
- Pancho Cassis, partner i globalni glavni kreativni direktor (DAVID, SAD/Španjolska): One-Channel žiri
- Aaron Starkman, globalni glavni kreativni direktor (Rethink, Kanada): Omni-Channel žiri
- Ashwini Deshpande, suosnivač direktor (Elephant Design, Indija): Craft Drum žiri
- Barbara Evans, izvršna partnerica (Mediaplus Group, Njemačka): Creative Media Excellence žiri
- Daniela Iebba, direktorica komunikacija (Global Heineken® Brand, Nizozemska): Creative Business Excellence Drum.
Više o žirijima Golden Druma pročitajte ovdje.
Kotizacije i prijave
Kada je riječ o kotizacijama, sudionici se mogu odlučiti između opcija Super Early Bird, Early Bird i Standard Entry, a članovi HURA-e ostvaruju 20% popusta na kotizaciju uz kod GD23CRO20.
Festival uvodi posebnu ponude za sve prijavitelje koji podnesu veći broj prijava: za svakih 10 prijava prijavitelji dobivaju jednu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu (9. i 10. listopada 2023., Portorož, Slovenija).
Više informacija pronađite ovdje.