Posljednji poziv za kreativce: Otvara se dodatni rok za prijave na IdejuX – do 17. ožujka!
Novo izdanje IdejeX donosi novosti s dodatnim kategorijama, a sada je najavljeno i produljenje prijavnog roka do 17. ožujka.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Nakon završetka kasnog prijavnog roka za nacionalno natjecanje kreativnosti IdejuX, koji traje do 6. ožujka, otvorit će se dodatni rok, koji će trajati od 7. do 17. ožujka. Ovogodišnje izdanje donosi značajne novosti u natjecateljskim skupinama i kategorijama. Predstavljena je potpuno nova skupina Best in Channel, dok je postojeća skupina Best on Market proširena s dodatnim kategorijama, čime se nagrađuje još širi spektar kreativnih rješenja u tržišnom komuniciranju.
Skupina Best in Channel usmjerena je na izvrsnost u određenim komunikacijskim kanalima, pri čemu se ocjenjuje inovativnost u pristupu, prilagodba mediju i maksimalna učinkovitost poruke. U ovoj skupini natjecatelji mogu prijaviti svoje radove u 13 različitih kategorija. Skupina Best on Market tradicionalno nagrađuje najbolje ideje po industrijskim kategorijama, a ove godine proširena je na 15 kategorija, uključujući tri potpuno nova segmenta: Tehnologija i elektronika, Energetika i mobilnost i Entertainment.
Osim skupina Best in Channel i Best on Market, natjecanje IdejaX 2025 uključuje i Best Branding & Rebranding, koja nagrađuje najbolje projekte izgradnje brendova i vizualnih identiteta, te Best of Positive Change, koja prepoznaje kreativne kampanje s društveno odgovornim ciljevima.
Za procjenu najboljih radova sastavljen je stručni žiri, kojeg čine vrhunski kreativni direktori i dizajneri iz vodećih agencija u Hrvatskoj. Članovi žirija za IdejaX 2025 su Izvorka Jurić (Dig studio), Alen Kekić (I to nije sve! kreativna agencija), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Luka Mavretić (Imago Ogilvy), Marin Ostojić (ZOO agencija), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Ivan Pavičić (Šanavala), Ira Payer (Superstudio), Sean Poropat (Studio Sonda), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc), Jakov Vilović (UTORAK) i Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey).
Prijavitelji imaju priliku predstaviti svoje ideje, osvojiti prestižne nagrade i upisati se među najkreativnije profesionalce u industriji. Više informacija o natjecanju i prijavama dostupno je na službenoj stranici Dana komunikacija.