Poslušajte webinar “Komunikacijska strategija poslovnih događaja”

Sudjelujte u besplatnom webinaru koji će se održati 10. ožujka 2022. u 14 sati, a jedan od govornika bit će i Damir Ciglar (Imago Ogilvy), član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija.

Svjedoci smo neizvjesnosti, kratkoročnog planiranja, novih poslovnih modela, promjena navika tržišta, nove logike i psihologije, ograničenja i novih sudionika u ekosustavu poslovnih događaja.

Radi sezonalnosti COVID-a većina poslovnih događaja odvija se u tri proljetna i tri jesenska mjeseca, što stvara prilično veliku koncentraciju događaja u to vrijeme.

Neki organizatori vjeruju u offline događaje, neki u hibridne ili samo u virtualne – ova će rasprava nastojati dati uvid koji je način komunikacije preko poslovnih događaja najbolji i kako kratkoročno planirati i implementirati strategiju u neizvjesnim uvjetima.

Dvije smo godine u COVID-u, započele su inflacija i energetska kriza, promijenjene su navike tržišta, a ratna zbivanja mogu značajno utjecati na cijelo gospodarstvo. Sve će to dovesti do novih promjena i izazova na tržištu, možda i većih od onih koje je donijela financijska kriza 2008./2009. godine.

Kuda ide industrija poslovnih događaja koje koristimo kao dio komunikacijske strategije? Na webinaru će neki od vodećih komunikacijskih stručnjaka, organizatora i predstavnika event agencija nastojati dati odgovor na ovo pitanje.

Panelisti

  • Vlatka Kamenić Jagodić – direktorica marketinga i korporativnih komunikacija, Grupa Končar
  • Vesna Pritchard – direktorica, Globtour Event
  • Damir Ciglar – direktor, Imago Ogilvyja i član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija
  • Boris Kovaček – suvlasnik, Pepermint, i izvršni direktor, Weekend Media Festival
  • Tom Gavazzi – direktor, Woom.zone
  • Martina Pandžić Skoko – voditeljica posebnih projekata, MPR – moderatorica

Razgovor se održava na hrvatskom jeziku, a sudjelovanje je besplatno. Prijaviti se možete na poveznici. Webinar se snima.