Predstavljeni prvi predavači novog SEMPL-a
Moto ovogodišnjeg, 15. seminara medijskih trendova je “Povedi ili odustani”. U skladu sa tom idejom, sudionici ovogodišnje SEMPL konferencije imat će priliku upoznati se sa inovativnim riješenjima koja otvaraju nove mogućnosti u medijskoj industriji komunikacija.
Moto ovogodišnjeg, 15. seminara medijskih trendova je “Povedi ili odustani”. U skladu sa tom idejom, sudionici ovogodišnje SEMPL konferencije imat će priliku upoznati se sa inovativnim riješenjima koja otvaraju nove mogućnosti u medijskoj industriji komunikacija. Članovi HURA-e zainteresirani za sudjelovanje ostvaruju 10% popusta na kotizacije.
Američki TV stručnjak Todd F. Brown, će na SEMPL-u predstaviti nove mogućnosti koje interaktivna televizija nudi potrošačima i oglašivačima. Po njemu, televizijska industrija se nalazi na prekretnici – od nekadašnjeg jednosmjernog prenošenja sadržaja unaprijeđen je u medij dvosmerne komunikacije s potrošačima. Brown trenutni radi na poslovima razvoja u američkoj yap.TV kompaniji, koja korisnicima uz pomoć besplatnih iPhone i iPad aplikacija omogućava komunikaciju s prijateljima putem Facebooka i Twittera dok gledaju televizijski program.
Izvršna direktorka britanske kompanije Igniyte, koja se bavi upravljanjem online reputacijom kompanija, brendova i pojedinaca, Caroline Skipsey bacit će novo svijetlo na, u mnogim slučajevima, neopravdane kritike na sadržaj koje se pojavljuju na prvoj stranici Google pretrage, a koji može uzrokovati veliku poslovnu štetu organizacijama. U okviru svog predavanja ona će objasniti kako se osloboditi negativnih postova, blogova i komentara na Google-u i društvenih mrežama.
Sempl će takođe ugostiti i Kivilcim Kayabali, partnericu u turskoj neuromarketing agenciji SalesBrain, koji se bavi primjenom neuromarketinga u cilju jačanja prodaje i učinka zaposlenih i kompanije. Njeno predavanje će se bazirati na faktorima koji utječu na ponašanje u kupovini. Ona će također otkriti tajne o tome na koji nači potrošači donose odluke prilikom kupovine.
Primjer dobre prakse predstavit će Pere Quintana, zadužen za digitalnu sliku modnog brenda Desigual. Desigual je brzo rastuća kompanija koja je uvijek imala značajno ograničen marketinški budžet, pa se oslanjala isključivo na vlastitu kreativnost. Quintana će objasniti kako su razmišljanje van uvriježenih okvira i digitalna komunikacija pomogli kompaniji pridobiti nove potrošače i zadržati njihovo povjerenje.
Generalna direktorica i vlasnica brenda Sempl Media Pool, Valerija Prevolšek, poručuje da “svi moramo težiti razvoju, pratiti trendove i prilagoditi ih vlastitoj realnosti. Recesija je još više smanjila marketinške budžete i otežala poslovanje, pa će nove ideje, inovativna riješenja i kreativni pristupi postati glavni pokretači ove profesije.” Valerija Prevolšek takođe dodaje: „Prošlo je mnogo vremena od kada smo morali putovati u druge dijelove Europe kako bismo stekli znanje o medijskim trendovima. Svjetski priznati predavači koje Sempl iz godine u godinu dovodi, najbolji su pokazatelj kako to više nije potrebno.“
15. Sempl će ugostiti oko dvadeset međunarodnih i regionalnih predavača. Više informacija pronađite na http://www.sempl.si/en.
Vijest je u cjelosti prenesena s portala Marketing mreža.