Prema istraživanju Career Centra, Degordian je u top 25 employer branding kompanija

Snažna konkurencija na tržištu znači da brandovi sve više moraju ulagati u employer branding, odnosno strateške aktivnosti brendiranja prema sadašnjim, ali i potencijalnim zaposlenicima kako bi izgradili reputaciju poželjnog poslodavca.

Projekt Career Centar proveo je istraživanje domaćeg tržišta u sklopu kojeg su proučavali tvrtke u namjeri da pronađu najbolju tvrtku s najbolje razrađenom employer branding strategijom.

“Cilj istraživanja je promovirati važnost teme upravljanja employer brandom te isticanje dobrih primjera. Timovi koji primjenjuju dobre prakse u tom području tako se ujedno i razvijaju jer uče kroz proces smišljanja i implementacije employer brand strategije, ali i izravno pomažu rezultatima i uspjehu svojih tvrtki”, rekao je Vladimir Benić iz Career Centra.

Najbolji primjer s hrvatskog tržišta, prema istraživanju, pokazala je agencija Degordian.
Oni ističu kako je employer branding dugotrajan proces na kojem sustavno rade od samog početka. Osim na web stranici, svoju kulturu promoviraju na svim društvenim mrežama, PR člancima te oglasima za posao kako bi privukli tip ljudi koji će se uklopiti u tim.

“Važno nam je da se svaka osoba koja dolazi u tim prepoznaje u vrijednostima koje njegujemo pa imamo poprilično zahtjevan selekcijski proces, ali vjerujemo da je to jedan od razloga zašto vlada prijateljska i poticajna atmosfera i zašto se možemo pohvaliti najkvalitetnijiim ljudima na tržištu”, izjavila je Petra, HR managerica u Degordianu.

U Degordianu njeguju otvoren, ravnopravan i prijateljski odnos između voditelja i zaposlenika, a potiče se i kultura feedbacka, dijeljenje znanja i kontinuirane edukacije koje omogućuju razvoj i napredovanje.

Degordian je marketinška agencija koja uspješno posluje već 9 godina, a osim u Zagrebu njihovi uredi nalaze se i u Beogradu i Mostaru gdje također uspješno posluju.

S njima, kao i sa svojim sestrinskim firmama Mediatoolkitom i Bornfightom uspješno dijele istu kulturu.

Između svih edukacija i projekata koje nude istaknuli bi ‘Startup in 24h’ kojem je cilj osmisliti i realizirati cijeli projekt u samo 24 sata.

Ističu da im je od samih početaka zadovoljstvo zaposlenika na prvom mjestu jer su oni ti koji čine agencijsku uslugu kvalitetnom. Zato su najponosniji na nagradu za najboljeg poslodavca koju su osvojili čak četiri godine zaredom.

Na listi top listi Carrer Centra našlo se 25 kompanija, a sve ih možete pogledati ovdje.