Prijave na natjecanje Golden Drum otvorene do 5. kolovoza, u tijeku je i natjecanje Young Drummers
Golden Drum međunarodni je festival koji već skoro tri desetljeća okuplja stručnjake, kreativne timove, ali i znatiželjne pojedince unutar marketinške, kreativne i oglašivačke zajednice koji zajedno slave i komentiraju najbolje ideje, pothvate i projekte u industriji.
Nakon pandemije, otkazivanja festivala te okupljanja online, Golden Drum ove će se godine održati u Rovinju, 23. rujna, i to u sklopu najvećeg regionalnog medijskog festivala – Weekend Media Festivala. Jednodnevni program bit će isprepleten zabavom, inspirativnim pričama profesionalaca te kreativnim i zanimljivim idejama koje će se natjecati za dvije nove uzbudljive nagrade: Nagradu za digitalnu agenciju godine i Nagradu za produkcijsku agenciju godine.
Rok za prijavu ove godine je nešto ranije od uobičajenoga te se prijave radova za natjecanje Golden Drum zaprimaju do 5. kolovoza, a prijaviti se može putem službene web-stranice. Cijene prijava svih kategorija nalaze se ovdje, a uz prijavu 11 radova, prijava s najnižom kotizacijom je besplatna, dok se čak 50% popusta daje svim prijavama u COVID-19 grupi.
Natjecanje je podijeljeno u četiri glavna sekcije: One-channel, Craft, Omni-channel i Kreativna poslovna izvrsnost, a dodana je i sekcija cjelokupnog žirija (All Juries), od kojih je svaka podijeljena na grupe i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u oglašivačkoj i kreativnoj industriji. Svaku sekciju ocjenjuje međunarodni žiri koji se sastoji od profesionalaca iz industrije.
Sve Grand Prix nagrade osvojene na Golden Drum natjecanju dobit će besplatno članstvo u Little Black Booku te automatski i besplatno ulaze u natjecanje za Immortal Awards: nagradu za oglašavanje svih Little Black Book članova.
Za kreativce mlađe od 30 godina i ove godine održava se Young Drummers natjecanje koje je otvoreno za cijeli svijet uz entry fee od 25 eura, a rok prijave je također 5. kolovoza. Za pobjednika koji prijavi najbolje rješenje za video, odnosno poster, prema zadanom briefu, uz nagradu od 1.000 eura, osigurana je i besplatna ulaznica za prisustvovanje festivalu te prilika da se privuče pozornost svjetski poznatih stručnjaka.
Agencije svoje delegatska propusnice za 23. rujna mogu kupiti ovdje po iznosu od 190 eura.