Prijave za IdejuX još su u tijeku, ali vrijeme istječe
Ostalo je nešto više od mjesec dana do zatvaranja prijava za IdejuX, nacionalno kreativno natjecanje koje nagrađuje najoriginalnije ideje koje svojom jedinstvenošću pomiču granice.
IdejaX ove godine slavi desetljeće nagrađivanja kreativnosti, i to u stilu, kako priliči ovakvom prestižnom strukovnom natjecanju.
Dobitnik Grand Prixa, osim honoriranja troškova prijave pobjedničkog projekta za natjecanje Cannes Lions 2020., osvaja i kotizaciju za ovaj najveći međunarodni festival kreativnosti!
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rođendanske ćemo svjećice puhati na službenoj dodjeli nagrada u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, a tada će nam se kao voditelj pridružiti Juan Señor, čiji je inovativan rad nominiran za nagradu Emmy. Titulu jednog od najvećih svjetskih inovatora u području novinarstva i medija već godinama dokazuje vođenjem prestižne dodjele nagrada na festival Cannes Lions.
Dvije su skupine kategorija preimenovane da bi bolje odražavale projekte koje nagrađuju – skupina kategorija Media Neutral, koja je važna oglašivačima iz raznih industrija i segmenata poslovanja, sada se zove Best on Market, a skupinu kategorija Craft, koja posebice nagrađuje digitalce, dizajnere i produkcijske kuće, znat ćete od ove godine pod imenom Best of Ad-Making.
Svoje cjelovite kampanje ili pojedinačne radove koji su se provodili od 1. siječnja 2019. do 2. ožujka 2020. možete prijaviti do 9. ožujka pomoću online obrasca. Više informacija pronađite na poveznici. Rok se neće više produljivati, stoga požurite s prijavama svojih projekata koji imaju X faktor.