Publicis Groupe završava godinu kao #1, a 2024. započinje s One-to-One Wishes filmovima, napravljenim pomoću umjetne inteligencije.

100.000 personaliziranih filmova zahvale bit će poslano svakom članu Publicis Groupe tima.

Nakon godine u kojoj je Publicis Groupe postigao mnogo prvih mjesta – prvi u organskom rastu, prvi po svim financijskim KPI-ima, prvi u novom poslovanju, prvi u ESG-u, prvi u industriji u pogledu tržišne vrijednosti – kao i uvijek, htjeli smo staviti svoje ljude na prvo mjesto i zahvaliti im se svakom osobno, zato što su nam pomogli osigurati #1 mjesto 2023. godine.

Iz tog razloga započinjemo 2024. ne s jednim novogodišnjim Wishes filmom, već s njih 100.000. Po jedan za svakog člana Publicis Groupe tima.

U eksperimentu koji prvi put, na ovaj način, pomiče granice AI videa, storytellinga i personalizacije, Arthurova uobičajena novogodišnja poruka grupi dobiva neuobičajen zaokret u trenutku kada mu se pridruže njegov AI blizanac, AI Directoire+ i AI Maurice.

Zahvaljujući sposobnosti prikupljanja i povezivanja informacija o našim ljudima putem naše platforme Marcel, svatko tko radi u Publicisu i tko je pridonio našem rastu i uspjehu, dobiva personaliziranu zahvalu prema njihovim interesima i strastima. I čini se da su tijekom izrade filmova Carla, Dave, Agathe, Nigel, pa čak i Maurice stekli neke nove iznenađujuće vještine.

Kako bismo vam pokazali da se One-to-One Wishes filmovi podudaraju s odgovarajućim jezikom, liderom i interesima, za točno određenu osobu, u 100.000 različitih filmova, predstavljamo vam 5 primjera:

Pogledajte kako Carla i Arthur zahvaljuju Evi, Groupe Managing partnerici iz Austrije, koja je zaljubljena u sport, klikom ovdje.

Maurice i Arthur zahvaljuju Gabi, avanturistici na poziciji Business Lead-a iz Sao Paula. Kliknite ovdje.

A Nigel i Arthur zahvalili su Youriju, Publicis Sapient dizajneru iz Seula, koji je inspiriran plesom, gimnastikom i umjetnošću. Video pogledajte ovdje.

Kako Agathe i Arthur zahvaljuju Laure, višejezičnoj People Experience direktorici sa sjedištem u Parizu, koja strastveno voli video igre i prirodu, pogledajte ovdje.

I za kraj, kako Dave i Arthur zahvaljuju Tonyju, Publicis Media EVP-u, koji živi u Kanadi, voli putovati, baviti se vodenim sportovima i parkourom? Saznajte ovdje.