Rekordnih 59: Lloyds digital, Kontra, Promosapiens i RED agencija postali su dijelom HURA-e!

Rastuća zajednica HURA-inih članica pokazatelj je temelja legitimnosti, proaktivnosti i snažnoga glasa komunikacijske industrije koji uvažavaju donositelji odluka.

Na posljednjoj je svečanoj Skupštini, održanoj 24. studenog 2022. u Grand Park Hotelu Rovinj, HURA primila četiri nove članice: Lloyds digital u predčlanski status te Kontru, Promosapiens i RED agenciju u članski status, dok je agencija PRiredba iz predčlanskog statusa prešla u punopravni.

Zajedništvo agencija okupljenih u HURA-i predstavlja jedinstven i snažan glas komunikacijske industrije na tržištu te neposredno i pravovremeno djeluje među donositeljima odluka.

Lloyds digital agencija je iskusna u pretvaranju poslovnih potreba klijenata u kvalitetne i skalabilne digitalne proizvode. Za sebe kažu da vjeruju da se korisničko iskustvo bilo koje web-stranice, digitalnog proizvoda ili aplikacije koju izrade mora neprimjetno uklopiti u cjelokupno korisnikovo iskustvo brenda.

Kontra je full service agencija za digitalnu i društvenu podršku, oglašavanje na društvenim mrežama i Googleu, online komunikaciju, kreiranje sadržaja, razvoj, grafički i web-dizajn. Otkako postoje, tvrde, vjeruju u drugačiji i jedinstveni pristup svakom klijentu, dodajući vrijednost projektima i pomičući granice.

Promosapiens je specijaliziran za bihevioralni marketing, shopper marketing, bihevioralni dizajn i neuromarketing. Poručuju da svaki projekt, kreativna ideja, ključna poruka, krovni vizual ili/i kampanja moraju imati validan i konkretan zašto.

RED agencija nudi usluge tržišnog komuniciranja, odnosa s javnošću, upravljanja komunikacijom na društvenim mrežama, digitalnim marketingom te organizacijom događaja. Tim vrhunskih profesionalaca svoje znanje, sposobnosti i ideje spreman je na svakom projektu i svakom klijentu staviti na raspolaganje kako bi postigli najbolje rezultate.

Interes za članstvom u HURA-i ne jenjava, što pokazuje rekordnih 59 članica, a svaka od njih zadovoljava kriterije legitimnosti, neovisnosti, poslovnog iskustva i veličine te poštuje norme i preporuke HURA-e. Agencije HURA-e zastupaju više od 75 % oglašivačkih budžeta u zemlji, nositeljice su brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja, a u sklopu HURA-e, među ostalim, sudjeluju i u zanimljivim edukacijama i važnim strukovnim inicijativama.

Za više informacija o članovima HURA-e, pogodnostima članstva te kriterijima za učlanjenje posjetite www.hura.hr/hura-clanovi.