Reviju BalCannesa ove će godine pogledati cijela regija – a HGK nastavlja podržavati komunikacijsku industriju

Novi koncept BalCannesa i nova nagrada okrunit će uspjehe komunikatora diljem regije, a Hrvatska gospodarska komora i ove će godine pomoći potaknuti razvoj domaće industrije.

Neobična vremena bila su samo poticaj za nikad originalnije, nikad snalažljivije projekte komunikacijske industrije, koji su ujedinjavali zajednicu na razne načine. Baš zato ova je godina posebna i za BalCannes: uz besplatne prijave te naknadu za sudjelovanje samo za 25 najboljih projekata, velika je novost BalCannesa kategorija New normal – izvanredni lav za izvanredne uvjete.

No posebno je važno istaknuti da će ovogodišnja revija najboljih projekata biti održana online – pružajući najkvalitetnijim projektima još veću vidljivost i jedinstvenu podršku, a Hrvatska gospodarska komora i ove se godine pridružuje u toj misiji s ciljem promicanja vrijednosti korisnih za cijelu zajednicu te unaprjeđenja domaćeg poduzetništva.

Kreativnost i spremnost na prilagodbu u srži su ove industrije. To potvrđuje i činjenica da je, unatoč neizvjesnim okolnostima, BalCannes i ove godine s nama. Komunikacijska industrija u vrijeme pandemije igra značajnu ulogu te stoga moramo zajedno pronaći načine i mjere za njen što brži oporavak, rekla je direktorica Sektora za komunikacije HGK Martina Sokač Saraga.

Dodaje da je jedan od pozitivnih aspekata ove krize taj da je većina svijeta pronašla modele uspješnog rada na daljinu te bismo u tom kontekstu trebali tražiti prostor za “izvoz” naše kreative. Dobre i originalne ideje uvijek pronađu svoj put.

Udruženje marketinga HGK kontinuirano pruža podršku industriji u svakodnevnom poslovanju, a cilj mu je detektirati probleme na tržištu te predložiti mjere za promicanje i unapređivanje zajedničkih interesa članica uz institucionalnu podršku prema nadležnim tijelima. Iz HGK poručuju da se u aktivan rad Udruženja mogu uključiti sve zainteresirane agencije za promidžbu (reklamu i propagandu).