Saznajte koji će stručnjaci iz redova medija dodijeliti novu posebnu nagradu BalCannesa!

Dok nestrpljivo čekamo odabir finalista među rekordnim brojem prijavljenih projekata, upoznajte stručnjake iz regije okupljene u žiriju strukovnih medija na ovogodišnjem izdanju BalCannesa, obogaćenom novom nagradom – Editor's Pick Award!

Ovogodišnje izdanje regionalnog natjecanja BalCannes ponovno ujedinjava najbolje od najboljih kada je riječ o agencijama i oglašivačima iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije i slavi duh ovih prostora. Iz godine u godinu BalCannes nagrađuje kreativnost i originalnost koje opstaju unatoč brojnim izazovima na tržištu, a sve etablirane agencije, kao i oni koji se tek probijaju na kreativnoj sceni, imaju prilike pokazati na kojim se projektima vrijedno radilo u protekloj godini.

Stručni žiriji oglašivača i agencija već su odabrali najbolje među rekordnim brojem prijavljenih projekata, njih čak više 180, pri čemu kategorija Social Responsibility bilježi gotovo 25 % prijava. Uskoro ćemo saznati koji su projekti zaslužili titulu finalista, dok će najbolji među njima biti proglašeni na svečanoj dodjeli nagrada na novom izdanju Dana komunikacija, koji će se održati u Rovinju od 20. do 23. travnja 2023.

Posebnost je ovogodišnjega izdanja natjecanja i BalCannes Editor’s Pick Award, posebna nagrada za najbolji projekt prema kriterijima urednika i medijskih profesionalaca. Žiri medija BalCannesa već tradicionalno čine predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji:

Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, Bosna i Hercegovina), Boris Eftimofski (Marketing 365, Sjeverna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).

Novosti o natjecanju možete pratiti na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.