Saznajte nosite li kući lavove i kakav je to #agencylife u Hrvatskoj na panelu BalCannesa u Rovinju

Lavovi su spremni za udomljavanje, a novi panel BalCannesa slavi najbolje od regionalne industrije te se pritom osvrće i na stavove javnosti o oglašavanju te radu u komunikacijskoj industriji – ne propustite zbivanja u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala u petak od 15:30!

Ako vas zanima koji je to faktor bio presudan za upad u najboljih 25 projekata regije, morate nam se pridružiti 20. 9. 2019. u 16:45 na Weekendu, gdje će autori osobno predstaviti svoje projekte pred brojnim oglašivačima i publikom, a najbolji od najboljih osvojit će glavne nagrade. Tko može ukrotiti lavove? Odgovori se kriju u Rovinju.

Foto: Danijel Berković/PIXSELL

A prije dodjele na novom panelu BalCannesa saznajte kako izgleda #agencylife – struka u očima javnosti uz paneliste Davora Bruketu (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska), Petru Čadež (Atlantic Grupa, Slovenija), Christiana Čoklicu (ManPower Group Croatia, Hrvatska) i Antu Šalinovića (Ipsos Adria, Hrvatska) te moderatoricu Antoniju Mandić (Hrvatska).

Danas nas sponzorirani sadržaj zapljuskuje sa svih strana – svi nešto prodaju. No vjeruje li se oglasima koje kreiramo i koliko ih pozitivno doživljavamo? Što agencije regije BalCannesa mogu učiniti za dobivanje povjerenja – i oglašivača i kvalitetnih agencijskih stručnjaka koji će za klijente izrađivati inovativna te atraktivna rješenja?

Tržište je sve konkurentnije, javnost sve osjetljivija na reklame, što zahtijeva i sofisticiraniji pristup agencija, izvorišta kreativnosti komunikacijske industrije. Za kvalitetan rad neophodni su kvalitetni agencijski ljudi, no jesu li agencije, pod teretom sve većih očekivanja, poželjno i poticajno mjesto za rad? Odgovore na ova i brojna druga pitanja, uz rezultate HURA-ina istraživanja općih stavova javnosti o oglašavanju i radu u marketinškim agencijama provedenog u suradnji s Ipsosom, saznajte u panelu BalCannesa.