Saznajte tko se našao u finalu IdejeX 2022!
Tri su žirija uz online diskusiju odabrala finaliste tri skupine kategorija IdejeX – u nastavku pronađite popis po natjecateljskim kategorijama!
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već 12 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a i ove godine agencije su se mogle natjecati u tri skupine kategorija: I. Best on Market; II. Best of Ad-Making te III. Best Branding & Rebranding.
Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 13 kategorija poslovanja, uključujući i novu kategoriju Društvena odgovornost, ocjenjivao je žiri koji je i ove godine kao predsjednik predvodio Sean Poropat (Studio Sonda). Uz njega su žirirali i: Paula Baburić (Publicis Groupe), Ivan Čepelak (McCann Zagreb), Jurica Ćorluka (Señor), Alen Kekić (Kreativna agencija I TO NIJE SVE!), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Marin Ostojić (ZOO agencija), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Ivo Payer (Bruketa&Žinić&Grey), Lucija Potočnik (Degordian), Jakov Vilović (UTORAK).
Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini, uz predsjednika žirija Anselma Tumpića (Studio Tumpić/Prenc) ocjenjivali su: Marko Đurković (MediaCom Zagreb), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Nerma Mehadžić, Fran Mubrin (404), Imelda Ramović (Mireldy Design Studio), Tomislav Stojanović (Eclectica), Dubravka Turić, Jurica Vuković (EuroART 93).
Treća skupina kategorija Best Branding & Rebranding prepoznala je najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove skupine odlučivali su stručnjaci za dizajn, među kojima su i tri člana žirija skupine Best of Ad-Making specijalizirana za dizajn, na čelu s predsjednikom žirija Bojanom Hadžihalilovićem (Fabrika): Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Imelda Ramović (Mireldy Design Studio), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc), Marko Šesnić (Studio Šesnić&Turković).
Kako su presudili stručni žiriji i koje su projekte proglasili finalistima – pogledajte na poveznici. Projekti su navedeni po kategorijama abecednim redom. Čestitke svim finalistima!
Proglašenje najboljih među finalistima i svečana dodjela nagrada očekuju nas na novom izdanju Dana komunikacija, a održat će se 2. travnja u glavnoj dvorani hotela Lone!