SEMPL u punoljetnost s novim logotipom i cjelokupnim vizualnim identitetom

Konferencija medijskih trendova SEMPL ove će se godine održati osamnaesti put i na toj prekretnici ponosi se novim cjelokupnim vizualnim identitetom koji u prvi plan stavlja snagu te regionalne robne marke i njezin identitet.

SEMPL18Konferencija medijskih trendova SEMPL ove će se godine održati osamnaesti put i na toj prekretnici ponosi se novim cjelokupnim vizualnim identitetom koji u prvi plan stavlja snagu te regionalne robne marke i njezin identitet. SEMPL i u svojoj osamnaestoj inačici, koja će se održati 24. i 25. studenoga 2016. u Portorožu, ostaje vjeran otkrivanju najnovijih trendova iz područja medija, marketinga i komuniciranja.

»SEMPL je u svojim dosadašnjih sedamnaest vizualnih identiteta bio vrlo raznolik«, kaže Valerija Prevolšek, njegova predsjednica i direktorica Media Poola, jednog od najvećih medijskih zakupaca u Sloveniji, koja organizira konferenciju još od 1998. godine: »Bio je preporođen, vjeran, uplovili smo u međunarodne vode, slavili trendove, no bez obzira na crvenu nit uvijek smo se iznad svega trudili i stvarati trendove. Iz usko usmjerenog seminara za medijske planere preobrazili smo se u događaj u kojem osim suvremenih marketinško-komunikacijskih znanja sve više u prvi plan stavljamo i razvoj, inovacije te nove tehnologije.«

Prema njezinim riječima, SEMPL je danas stručan, zabavan, dinamičan i suvremen događaj, zato je došlo vrijeme da u punoljetnost uđe s logotipom i izgledom koji će izražavati sve to. »U prvi plan tako stavljamo snažnu robnu marku i njezin identitet koji smo sve ove godine pažljivo gradili i razvijali«, izjavila je Valerija Prevolšek govoreći o novom vizualnom identitetu koji je dizajnirala marketinška agencija Futura.

Robert Križmančič, art direktor u Futuri DDB, objašnjava da novi vizualni identitet konferencije prati pozicioniranje događaja koji u zreloj fazi određuju visoka razina prepoznatljivosti i snažan identitet. Naime, korisnici znaju što mogu očekivati od SEMPL-a, a njihova očekivanja često su povezana i s njihovim osobnim iskustvima.

SEMPL je događaj na kojem se susreću i stratezi i kreativci, i oni koji misle digitalno i analogno, a crvena nit koju slijede već nekoliko godina i slijedit će ubuduće jest izvrsnost. Konferencija će tako i ove godine ugostiti vrhunska predavanja, u ozračju neformalnih razgovora povezati vodeće marketinške stručnjake iz regije, a nagradama Sempler odati priznanje uspjesima u medijskom okruženju Jadranske regije.

Više o SEMPL-u potražite na www.sempl.si.