Šesti play Media Day u kombiniranom formatu

Pandemija nije zaustavila kreativnost, već je učinila da organizatori Play Media Daya budu još kreativniji.

Izazovno vrijeme u kojem se nalazimo zaustavilo je mnogobrojne događaje iz kreativne industrije u plasiranju novih sadržaja, ali ne i Play Media Day, koji će se ove godine po šesti put održati u kombiniranom online i offline formatu 04. i 05. lipnja. Regionalni komunikacijski događaj će se ove godine održati u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka sa ograničenim brojem učesnika, kao i online i to potpuno besplatno za sve učesnike koji su dio komunikacijske i kreativne industrije.

Bogat programski sadržaj predstaviće ključne teme, obrađene kroz prizmu trenutne pandemije. Između ostalog ove godine sudionici će imati priliku saznati je li pandemija zaustavila kreativnost i koliko je hrabr napraviti iskorak u ovo izazovno vrijeme. Play Media Day 06 će otkriti i je li pandemija utjecala na trendove u kreativnoj industriji i koliko su se oni modificirali u skladu sa situacijom te prikazati kampanje koje su dokazale da je kreativnost jača od pandemije.

Učesnici konferencije će saznati i zašto je employer branding važan u trenucima krize te kako su uspješne kompanije dale doprinos zajednici u proteklih godinu dana. Ovogodišnji događaj će obraditi i teme poput rasta online prodaje i modela na koji način se prodaja odvija, te podcast, koji je sve “moćniji” alat kreativne industrije.

Organizatori regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day ističu da je veoma važno da se komunikacija nastavlja i da će putem ovogodišnje konferencije dati još veći doprinos kreativnoj industriji, imajući u vidu da će pristup sadržajima biti besplatan u online formatu. Najavljuju da će u narednim danima javnosti biti predstavljen i dio programa ovogodišnjeg događaja.

Direktorica kreativne agencije Play Team i direktorica programa konferencije Dijana Tepšić ističe da će i ove godine Play Media Day opravdati očekivanja učesnika.

“Ponosna sam na činjenicu da smo uz pomoć partnera, uspjeli da istrajemo u želji da publici ponudimo događaj, koji će predstaviti kvalitetan rezime teške godine, koja je iza nas. Izazovno vrijeme nas nije zaustavilo da budemo kreativni. Iako su uslovi rada drugačiji i budžeti u kreativnoj industriji dosta manji, tržište je pokazalo da ne trebamo zaustaviti komunikaciju, kao i da moramo biti još domišljatiji – društveno odgovorniji, kreativniji i inovativniji. Upravo ćemo ovogodišnjim događajem napraviti presjek svih promjena koje su nastale u kreativnoj industriji regiona, ali i svijeta”, ističe Dijana Tepšić.

Ovogodišnji vizualni koncept događaja simbolizira fluidnost koja se događa i kretanje uprkos otežavajućim okolnostima. Možda se ciljevi koji su ranije postavljeni čine daleki i nedostižni kao planina, ali ipak su tu i nikako se ne smije odustati od njih, poručuju iz Play Team-a.

Play Media Day 06 će se održati zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, kao i Sara voda.

Konferenciji će prethoditi i niz edukacija koje će organizatori konferencije  – Play Team održati tokom travnja, svibnja i lipnja, sa 20 mladih lidera iz različitih lokalnih zajednica Bosne i Hercegovine, kojima su potrebne dodatne vještine i znanja, te prakse, kako bi bili konkurentniji na tržištu, privukli veću pažnju javnosti i publike i kreirali još kvalitetniji sadržaj. Drugi dan Play Media Day konferencije će upravo i prezentirati njihove projekte učesnicima događaja, ali i znanja i vještine koje su stekli tokom edukacije.

Najbitnija poruka događaja i ove godine je “Komunikacija je beskonačna”, te je uprkos izazovima važno nastaviti dalje. Više informacija dostupno na playmediaday.com, kao i putem društvenih mreža događaja.