Sonda ima novu članicu! Lucija Potočnik na poziciji Strategic Planning & Creative Director

Kreativni Studio Sonda iz Vižinade u novu 2023. godinu kreće s važnim strateškim pojačanjem!

Lucija Potočnik preuzela je poziciju Strategic Planning & Creative Director. Lucija u Sondu prelazi nakon gotovo 9 godina rada u digitalnoj marketinškoj agenciji Degordian, gdje je imala priliku razvijati svoja znanja i vještine o kreativnosti, digitalnom marketingu i vođenju tima kroz social media odjel te gdje je unatrag dvije godine preuzela vodstvo kreativnog tima i rukovodila nizom projekata za mnogobrojne digitalne kampanje na području cijele regije.

Lucija u Sondu donosi svoje široko znanje o digitalnom marketingu i zajedno s kreativnim timom nastavlja provoditi Sondinu misiju razvoja kreativnog društva kroz konkretne projekte. Sondu pratim već godinama, volim njihov rad i projekte – cijelu tu ljudskost i poseban način gledanja na svijet i industriju. Upravo zbog toga sam iznimno sretna svojim dolaskom u kolektiv. Vjerujem da ćemo jedni od drugih mnogo toga naučiti i nastaviti iznositi projekte relevantne industriji, zajednici i korisnicima, istaknula je Lucija prilikom preuzimanja nove uloge.

Sonda je međunarodno nagrađivan kreativni centar za dizajn i komunikacije. S ciljem dokazivanja visoke učinkovitosti kreativnosti, zajedno s kolegama, zajednicom i poslovnim partnerima/klijentima, u inspirativnoj autentičnoj sredini istarskog poluotoka, u malom mjestu Vižinada od svega 300-tinjak stanovnika, stvaraju globalno relevantne brendove, proizvode, projekte i programe koji ostvaruju realan tržišni uspjeh, ali prije svega povezuju i stvaraju bolje društvo. Inicijatori su programa Sonda Designed by People kojim brišu klasične granice odnosa agencija-klijent-korisnik te kroz svoju ekspertizu povezuju poslovne partnere Sonde – poznate brendove, s kreativcima bez prethodnog iskustva u dizajnu i komunikacijama (korisnike), a sa svrhom poticanja kreativnosti i kreacije tržišno relevantnog proizvoda stvorenog od strane korisnika samih.