Sonda & Kraš – Designed by People: Korisnici će sami dizajnirati blagdanski asortiman Kraš proizvoda za 2023.!

Nakon uspješnog prvog izdanja, u okviru svog Kreativnog centra Sonda pokreće još jedan Designed by People program te, ovog puta u suradnji s Krašem, poziva sve zainteresirane da zajedno dizajniraju Krašev blagdanski asortiman za 2023. godinu.

Svi zainteresirani koji se žele uključiti u kreativni proces i možda baš svoj dizajn idućih blagdana vidjeti na Kraševim slatkišima i pronaći na policama dućana, sada se imaju prilike pridružiti Sondi u ovom jedinstvenom programu i biti dio tima koji će stvarati nov, atraktivan vizualni identitet blagdanskih proizvoda za Kraš, koji su obilježili djetinjstva mnogih. Za sudjelovanje u programu nije potrebno predznanje o dizajnerskim softverima niti prethodna iskustva, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad u kojem svatko ima priliku ostvariti kreativca/kreativku u sebi, odnosno biti dio procesa koji završavaju konkretnim proizvodom koji se prodaje na policama dućana.

Drugo je to izdanje programa u organizaciji Sonde, međunarodno prepoznatog i nagrađivanog kreativnog tima koji razumije kako stvarati globalno relevantne brendove, strategije i projekte tako da ostvaruju realan tržišni uspjeh, dokazuju snagu kreativnosti, a prije svega povezuju i stvaraju bolje društvo. Snaga Sonde je u tome da stvara sa svim zainteresiranim pojedincima, a princip rada u koji Sonda vjeruje zanemaruje klasične granice koje postoje na relaciji klijent – agencija – korisnik i stvara partnerski odnos kao bazu za rad na komunikacijskim i kreativnim strategijama te brendovima budućnosti. Nakon Elana, projekt je ovog puta podržao Kraš, vodeći konditorski proizvođač u jugoistočnoj Europi, koji već godinama plasira neke od najpoznatijih kakao proizvoda, keksa i vafla te bombonskih proizvoda čiji okusi spajaju generacije. Prepoznatljiv po visokokvalitetnim proizvodima i njegovanju originalnih brendova, Kraš je danas među najjačim markama u kategoriji robe široke potrošnje, a za redizajn Dorina čokolada realiziran u suradnji sa Sondom 2022. godine osvojili su jednu od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna – Red Dot te posebno priznanje Hrvatskog dizajnerskog društva, koje se u okviru Izložbe hrvatskog dizajna bijenalno dodjeljuje najboljim dizajnerskim radovima u pojedinačnim kategorijama.

Prethodno izdanje programa odlično je prihvaćeno od strane sudionika. Prilika za rad s osobama različitih profila i struka koji zajedno sudjeluju u kreativnom procesu za jedan poznati proizvod izvrsna je za svakoga tko želi sudjelovati u jednom stvaralačkom procesu, jer tako stvaramo kreativno društvo u kojem se svaki član osjeća pozvano kreirati bolje sutra, istaknula je Valentina Beg. S njom se složila i Martina Močibob te navela kako je Designed by People program za nju bio jedno iznimno putovanje u kojem je otkrila jedan novi svijet te kako bi ga preporučila svakome tko je voljan naučiti nešto novo.

Designed by People program korak je dalje u društveno odgovornom poslovanju Kraša te logičan nastavak jedne uspješne suradnje u koju se sada mogu uključiti svi zainteresirani pojedinci koji žele ostvariti svoje kreativne potencijale te steći nova znanja i iskustva.

Program je besplatan, a ove se godine odvija i uz financijsku potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske. Podijeljen je u sedam faza koje uključuju predavanja, radionice i praktične zadatke te terensku nastavu, odnosno posjet proizvodnom pogonu Kraša u Zagrebu. Program će rezultirati vizualnim identitetom Kraševa novog blagdanskog asortimana koji će krajem 2023. godine biti predstavljen i promoviran u javnosti.

Nastavno na selekcijski proces, program se održava u skupini od šest sudionika. Prijaviti se mogu sve punoljetne osobe neovisno o spolu, zanimanju ili obrazovanju, a za sudjelovanje je potrebno pravovremeno ispuniti online prijavnicu: SONDA&KRAŠ DESIGNED BY PEOPLE_Prijavnica. Rok za slanje prijava je 26. siječnja u 23:59.