Studentska konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću na jednom mjestu ponovno je okupila čitav niz komunikacijskih stručnjaka

Osma studentska konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću pod nazivom Neki novi klinci održana je u petak, 2. prosinca, u velikoj dvorani Sveučilišta VERN’. U sklopu Studentske konferencije dodijeljena je studentska nagrada Mlada nada u tri kategorije za najbolji završni i diplomski rad te komunikacijski plan.

Nakon što su sudionici na prošlogodišnjoj konferenciji saznali tko je nova generacija koja sve bržim korakom stiže na tržište rada, što ih sve čeka u budućnosti i kako se njihovi budući poslodavci već sada prilagođavaju njihovim vrijednostima, Studentska sekcija Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove je godine održala niz predavanja i panel-rasprava s fokusom na vještine i znanja koja su potrebna za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja.

Na panelu naziva Za one koji žele više od faksa komunikacijske stručnjakinje iz različitih industrija studentima su poručile da je studentska praksa najbolji prvi korak u karijeri i mnogima olakšale možda i prvu prijavu za praksu ili studentski posao. Neki novi klinci na ovogodišnjoj konferenciji razgovarali su i o TikToku, koji trenutno broji više od milijardu aktivnih korisnika i otkrili zašto je postao nezaobilazno mjesto kreativcima, kompanijama i agencijama te kakvu mu budućnost predviđaju.

Učenje za ispite i kolokvije, studentski posao, usklađivanje akademskog i privatnog života te stalna misao A što nakon diplome? ponekad mogu biti too much za jednog studenta, stoga je novost ove godine bila i interaktivna radionica pod vodstvom psihologinje i edukantice gestalt psihoterapije na kojoj su studenti naučili prepoznati signale koji im tiho govore da uspore i imali priliku čuti mnoštvo savjeta kako izbjeći burnout.

Cjelodnevna konferencija privedena je kraju uz poznata radijska i televizijska lica koja su otkrila kako ostati relevantan i biti zanimljiv sada kada ekrani postaju veći, attention span kraći, a informacije dostupnije.

Riječ je bila i o umjetnoj inteligenciji, koja je označila revoluciju u komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Studenti su imali priliku slušati o tome kako je došlo do takvog razvoja, kako nastaju neke od najboljih kampanja nove generacije i otkrili hoće li umjetna inteligencija (p)ostati glavni alat komunikacija.

Na posljednjem panelu od istaknutih komunikacijskih stručnjaka i političkih PR-ovaca saznali smo i zašto politiku smatramo dosadnom te kako je raditi na političkoj komunikaciji.

Nagrade HUOJ-a uručene su studentima koji su se istaknuli izvršnošću, a o pobjednicima je odlučio peteročlani žiri na čelu s Tamarom Meleš, Tanjom Grmušom, Anjom Špoljarić, Anitom Glavaš Vujić i Dejanom Gluvačevićem.