Terme Krka & dentsu Croatia: Može li oglas biti održiviji, učinkovit i pametan?

Sve je krenulo s idejom: može li digitalno oglašavanje učinkovito komunicirati prednosti brenda – i to na način koji uvažava utjecaj na okoliš?

Dentsu Croatia razvio je Green Programmatic Network (GPN) – oglašivačko rješenje koje spaja vrhunsku tehnologiju i održivost, s naglaskom na kvalitetu prikaza. Prvu GPN kampanju podržao je Terme Krka, klijent koji je prepoznao važnost odgovornijeg pristupa digitalnom oglašavanju.

U vremenu kada se od brendova očekuje da budu i uspješni i odgovorni, GPN oglašavanje nudi rješenje koje spaja oba zahtjeva. Riječ je o pametnijem pristupu digitalnim kampanjama – onom koji donosi rezultate, ali pritom vodi računa i o održivosti.

Kombinacijom strateškog plasiranja oglasa i energetski učinkovitih formata, GPN pomaže brendovima da dosegnu pravu publiku na poslovno i društveno učinkovitiji način, smanjujući pritom ugljični otisak i povećavajući stvarnu vrijednost svakog prikaza.

Primjerice, 100.000 impresija u prosjeku stvara 8 kg CO2, što je otprilike ekvivalent ugljičnog otiska koji nastaje vožnjom osobnog automobila na benzinski pogon na relaciji od 32 km. Svojim inovativnim pristupom, dentsu nastoji smanjiti njihov broj i stvoriti dodatnu vrijednost za klijenta, kao i podržati ga u provođenju održivijih načina oglašavanja.

U kampanji s Termama Krka, GPN rješenje pokazalo je jasne prednosti. Kroz kombinaciju optimizacija, stopa vidljivosti oglasa porasla je za cca 30% u odnosu na prosjek standardnih digitalnih kampanja.

Uz to, broj klikova porastao je za više od 100%, što potvrđuje da je publika bila relevantnija i angažiranija. GPN tako donosi učinkovitiji doseg, bolje performanse i održiviji način oglašavanja.

Zajedno s klijentom Terme Krka napravili smo snažan korak naprijed – ne samo za oglašavanje, već i za industriju u cjelini. GPN nije samo alat za bolje kampanje, već i konkretan odgovor na rastuću potrebu za odgovornijim poslovanjem. Ovo je primjer kako tehnologija i održivost mogu raditi zajedno – bez kompromisa na rezultate, izjavio je Ivan Segin, Client Director u dentsu Croatia.

Ova kampanja odlično se uklapa u našu dentsu Good inicijativu kroz koju povezujemo znanje, alate i medijske kapacitete kako bismo kreirali komunikaciju koja ima stvarnu vrijednost za ljude i održiviji utjecaj na društvo i okoliš, istaknula je Iris Kulik Bokun, Project Lead u dentsu Good.

U vremenu u kojem potrošači sve više cijene autentičnost i vrijednosti brendova, Terme Krka i dentsu Croatia svojim su primjerom pokazali da je održivost više od trenda – to je put prema budućnosti komunikacije.