U programu Dana komunikacija ove godine i teme marketinga zdravlja, ESG-a i rušenja statusa quo
Objavljen je raspored Dana komunikacija, a tijekom tri dana i u četiri festivalske dvorane tematizirat će se brojne ključne teme – kako za komunikatore tako i za društvo u cjelini.
Foto: Šime Zelić/PIXSELL
Dani komunikacija, popularni festival kreativnosti i komunikacija, već deset godina dokazuju da su puno više od savršenog mjesta za okupljanje stručnjaka komunikacijske industrije. I ovogodišnje će izdanje, koje se održava u Rovinju od 11. do 14. travnja, istaknuti neke od najaktualnijih tema komunikacijske struke i pokazati da okuplja lidere domaće i međunarodne industrije – koji o trendovima ne govore, nego ih kroje. Na festivalu će govoriti više od 150 stručnjaka u gotovo 70 programskih segmenata, a u nastavku izdvajamo neke od njih.
THE THREESOME OF SUSTAINABILITY: ENVIRONMENTAL, SOCIAL AND GOVERNANCE BY HUKI
Biznisi su zakoračili prema budućnosti u kojoj profita nema bez svrhe, a u toj budućnosti transparentnost je temeljna vrijednost. Investitori se sve više okreću tvrtkama koje prepoznaju važnost ESG-a, a ovaj trend predstavlja veliku priliku za rast i pozitivan utjecaj poslovanja na okoliš i društvo. Na HUKI-jevu panelu The Threesome of Sustainability: Environmental, Social and Governance Abraham Jacobo Pineda (voditelj ESG-a, P3 Mobility), Ciprian Stanescu (predsjednik, Social Innovation Solutions) i Katarina Habek (voditeljica EU projekata, HUKI) diskutirat će o pravilima ESG-a, a razgovor će moderirati Ermin Preljević (radio voditelj).
HOW TO SELL HEALTH? POWERED BY HGK I ZAJEDNICA ZDRAVSTVENOG TURIZMA HGK
Zdravlje je zauzelo poziciju najtraženijeg proizvoda, a vrijednost usluga za očuvanje zdravlja sve više raste iz godine u godinu. Iako postoje značajne razlike između europskog i američkog modela zdravstvenog sustava, činjenica je da zdravstvena industrija sve više prelazi u ruke privatnog sektora. Koji su trendovi u marketingu zdravlja, a postoje li razlike u zdravstvenim navikama različitih generacija? Odgovore na ova goruća pitanja ponudit će Ognjen Bagatin (serijski poduzetnik, suvlasnik i direktor, Poliklinika Sinteza) i Gordan Turković (CEO, CTA komunikacije; član HURA-e i IAB-a Croatia) u razgovoru How to Sell Health? powered by HGK i Zajednica zdravstvenog turizma HGK.
FEMME FORWARD BY WOMAN.COMM
Žene su aktivne arhitektice promjena – izazivajući postojeći status quo i oblikujući norme industrije svojim jedinstvenim vizijama. Kroz studije slučaja, osobne anegdote i zajedničko razmišljanje, cilj je otkriti djelotvorne strategije i najbolje prakse za poticanje okruženja u kojima se svaki glas čuje i slavi. U razgovoru Femme Forward Woman.Comma, koji će moderirati Irena Miličević Vukoja (CEO Prefix, No Limit BH Advertising Festival & osnivačica, Woman.Comm Club), svoja će iskustva i stavove podijeliti Manuela Šola (izvršna direktorica, Komunikacijski laboratorij; članica HURA-e i IAB-a Croatia), Marina Bolanča (generalna direktorica, Abeceda komunikacije; članica HURA-e i IAB-a Croatia) i Ivona Jurilj (Country Manager, Degordian; članica HURA-e i IAB-a Croatia).
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.