U tijeku je kasni prijavni rok na BalCannes, a još uvijek imate priliku pokazati se pred regijom!
Regionalno natjecanje proglasit će projekt, agenciju i oglašivača godine, a analiza rezultata i osvojenih bodova u opširnom BalCannes Reportu pokazat će tko su bili najbolji na BalCannesu prema nizu kriterija!
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je natjecanje na kojem možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto ste vrijedni. Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjava najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, natjecanje BalCannes najbolji je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uvjete na tržištu – a najčešće unatoč njima.
Istaknite svoje najbolje radove i iskoristite priliku da vam regija potvrdi ono što vi mislite o sebi – i to iz perspektive agencija i oglašivača, čiji vam jedinstveni, a ipak komplementarni uvidi mogu pružiti cjelovitu sliku o uspješnosti vašeg projekta. Ako vam ovo nije dovoljno, BalCannes ima pravu poslasticu za vas – treći žiri sastavljen od predstavnika medija, ujedno stručnjaka za komunikacijsku industriju, koji će najboljem projektu dodijeliti nagradu Editor’s Pick!
Iskoristite perspektive žirija agencija, oglašivača i strukovnih medija, dokažite da se zaslužujete naći u društvu najboljih i u spektru kategorija poslovnoga djelovanja osvojite zlatne, srebrne i brončane nagrade. Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatit će projekte realizirane od 20. kolovoza 2021. do 16. studenog 2023. Na natjecanje se mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.
Kasni prijavni rok otvoren je do 16. 11. 2023. Prijavni je obrazac jednostavan, a sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.