U tijeku je prvo izdanje Marketing Enigme
Vrhunski stručnjaci pokušat će riješiti vašu enigmu prvoga dana kroz fokus na ponašanje potrošaču, a drugoga dana putem PR trendova.
Hrvatska akademska zajednica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu organizira 4. i 5. travnja dvodnevnu konferenciju pod nazivom Marketing Enigma. Cilj konferencije je sudionike pobliže upoznati s praksom marketinga i PR-a, od samih temelja pa do trendova sa kojima se susrećemo. Konferencija je namijenjena prvenstveno studentima, ali i ostalim zaljubljenicima u svijet marketinga koji bi željeli saznati više o samome načinu funkcioniranju marketinga. Upravo će stručnjaci, sudjelujući kao predavači i panelisti, pokušati približiti sudionicima svoja iskustva te odati „male“ tajne poslovanja u marketingu i PR-u.
Tijekom prvog dana konferencije, sudionici će imati priliku slušati o potrošaču kao bitnom aspektu marketinga, izgradnji branda kao suradnje s agencijom, vođenju društvenih mreža, itd. Pridružit će se poznata lica poput Nikole Žinića, Igora Mladinovića, Mirande Mladin, Maje Vresk Bodalec i mnogih drugih koji će kroz panel rasprave te predavanja podijeliti svoja znanja i iskustva. Program započinje u 13 h, a završava u 17 h. Drugi dan konferencije otvorit će poznati nizozemski poduzetnik sa splitskom adresom, Jan de Jong, nakon kojeg će predstavnice HURA-e, Violeta Colić i Željka Martinović, održati predavanje na temu PR u društveno odgovornom poslovanju. Osim spomenutih, sudionici će imati priliku poslušati panel raspravu u kojoj sudjeluju Manuela Šola i Tanja Džido, te predavanje koje će održati Kamilo Antolović, stalni sudski vještak za tržišno komuniciranje. Predviđeno trajanje je od 11 h do 16:30 h, nakon čega će se konferencija svečano zatvoriti. Konferencija se održava uživo u WESPA Spaces na adresi Heinzelova ul. 60, 10000 Zagreb, ali je omogućen i prijenos online za sve one koji ne mogu prisustvovati konferenciji.
Po završetku konferencije svi prijavljeni sudionici će dobiti digitalnu potvrdu/ certifikat o sudjelovanju na e-mail adresu putem koje su se prijavili za sudjelovanje.
Sve potrebne informacije dostupne su na web-stranici udruge.