Udruženja iz Bruxellesa pokrenula inicijativu temeljem ePrivacy direktive

“Like a Bad Movie” naziv je inicijative koju su pokrenula udruženja iz Bruxellesa, a koja demonstrira izazove koji će se u budućnosti nametnuti ukidanjem oglasno sponzoriranih vijesti i usluga.

Glavna poruka kampanje odnosi se na nacrt ePrivacy direktive Europske komisije te prateće liste amandmana Europskog parlamenta slijedom kojih će se reducirati broj naširoko dostupnih aplikacija i servisa te limitirati značajan izbor online medija koji se financiraju od oglašavanja.

Predložene reforme rezultirat će nizom nenamjernih posljedica koje će se negativno odraziti na online iskustvo korisnika diljem Europe, a o čemu je zapravo riječ pogledajte u nastavku:

Izazovi pred industrijom su veliki, a kroz svoje inicijative poput osnivanja Hrvatske udruge za samoregulaciju (HUK) ili Suda časti HURA-e, pripremom publikacija te organizacijom edukacija (link), HURA ulaže značajne napore u svrhu poboljšanja stanja u industriji te povećanja stupnja znanja u području samoregulacije i regulacije.