UM pojačao team Research Managerom Janom Jurjevićem

Universal McCann Zagreb, jedna od vodećih agencija za zakup medija u Hrvatskoj, pojačala je svoj team dovođenjem Jana Jurjevića na poziciju Research Managera.

Slika_1Universal McCann Zagreb, jedna od vodećih agencija za zakup medija u Hrvatskoj, pojačala je svoj team dovođenjem Jana Jurjevića na poziciju Research Managera. UM, kao agencija predana ulaganju u znanje i informacije, ovim transferom želi pridonijeti upravo na tim područjima svoje djelatnosti, kao vrlo značajnim segmentom a sve u cilju osiguravanja što bolje usluge svojim klijentima, prilagođenim potrebama lokalnog tržišta.

Jan Jurjević završio je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je tijekom studiranja osigurao stipendiju Europske Unije na cijenjenom Jagielonskom sveučilištu u Krakovu. Tijekom studija nagrađen je posebnom Rektorovom nagradom na području humanističkih znanosti.

Svoje vrijedno iskustvo i ekspertizu započeo je 2013. na poziciji Client Executive za McCann Zagreb (Universal McCann Zagreb) u Client Service odjelu nezavisne agencije za mjerenje gledanosti AGB Nielsen. Sa svojom ekspertizom u istraživanju gledanosti i kretanju marketinških trendova na televizijskom tržištu, unutar UM-a planirano je povećanje ulaganja u razvoj novih alata za strateško planiranje i optimizaciju reklamnih kampanja a sve kako bi klijentima pružili dodatnu vrijednost za investiranje u medijsko oglašavanje. Dodatno, stavljanje posebnog naglaska na uvođenju naprednih rješenja razvijenih unutar I&F McCann Grupe prilagođenih specifičnim potrebama lokalnih tržišta.

UM agencije širom svijeta raspolažu sa talentiranim profesionalcima, ekspertizom, inovativnim alatima i strateškim načinom razmišljanja – samo su neke od odlika po čemu se UM izdvaja i čini ga liderom na medijskoj sceni.

UM u Zagrebu posluje u okviru regionalne I&F McCann Grupe i već godinama se po ostvarenom prometu ubraja među tri ključna igrača domaće medijske scene.