Veliko priznanje struke Studiju Tumpić/Prenc: Pentawards za biodinamička vina Šuran
Nakon nagrada European Design Award, Red Dot, Dieline Awards i IdejeX, za dizajn etikete biodinamičkih Vina Šuran Studio Tumpić/Prenc osvojio je srebro u kategoriji tamnih vina na najvažnijem međunarodnom natjecanju specijaliziranom isključivo za dizajn ambalaže, Pentawards.
Na gala večeri održanoj proteklog tjedna u Londonu proglašeni su dobitnici ovogodišnjeg Pentawardsa, za koji su žirirali predstavnici 25 brendova i 25 dizajnerskih agencija kao što su IKEA, Mars Food, Design Bridge, WWF, Microsoft, Nestle, Xiaomi, Lego, Amazon i brojnih drugih.
Pritom je Studio Tumpić/Prenc s dizajnom etikete biodinamičkih vina Šuran izborio srebro u kategoriji tamnih vina, a to je učinio među čak 2000 prijavljenih radova iz 60 različitih zemalja.
Od svog osnutka 2007. godine, kroz Pentawards natjecanje koje prepoznaje izvrsnost u dizajnu ambalaže pristiglo je preko 20 000 prijava iz više od 64 zemalja svijeta. Radovi su smješteni u osam glavnih kategorija s odgovarajućim potkategorijama, od kojih svaka privlači pozornost javnosti, s naglaskom na onu stručnu.
Upravo je tako pozornost privukla raritetna etika iznimnog, biodinamičnog vina, proizvedenog od grožđa koje nije tretirano kemikalijama, herbicidima i pesticidima.
Takav ekološki pristup poljoprivredi podrazumijeva stvaranje balansiranog ekosistema u svrhu samoodrživosti, što je Studio Tumpić/Prenc dizajnom htio i prikazati.
Rovinjskim dizajnerima navedeno je pošlo za rukom tako što su dočarali mikrobiološku aktivnost tla kroz njegove slojeve, satkane sitnim slovima citata talijanskog znanstvenika i aktivista u pokretu Slow Food International, Carla Petrinija.
Tekst koji kritizira masovnu proizvodnju hrane i poziva na ekološku svijest nevidljiv je, baš kao i navedeni procesi, golom oku, a vlasnik boce može ga pročitati tek uz pomoć povećala ugrađenog u poklopac ambalaže.
Pentawards je jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji festival za packaging, odnosno dizajn ambalaže. Biti nagrađen uz bok velikim brendovima kao što su Pepsi, San Pellegrino, Absolut Vodka, Lego ili Adidas, s projektom za jednog lokalnog proizvođača vina puno nam znači, rekao je u ime svog tima Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija.
Vrijednost ovog kreativnog rješenja prije Pentawardsa prepoznali su i drugi veliki festivali, odnosno natjecanja, pa je tako ovaj rad već vlasnik nagrada European Design Award, Red Dot, Dieline Awards i IdejeX.