Vodeći stručnjaci okupit će se u Sarajevu kako bi odabrali najkvalitetnije projekte regije BalCannesa

Najbolje projekte BalCannesa odabrat će dvadeset predstavnika oglašivača, agencija i medija iz cijele regije.

Na tržištu se upravo sinergijom tri perspektive – klijenataagencija i medija – postižu najbolji rezultati, a BalCannes je jedino natjecanje na kojem možete iz prve ruke saznati kako o vašim projektima razmišlja svaki od tri sastava žirija zasebno. Za odabir najboljih stoga će se još jednom pobrinuti ugledni predstavnici koji će upravo tom prigodom doputovati iz cijele regije i okupiti se na žiriranju u Sarajevu, gdje će domaćin biti dugogodišnji partner i prijatelj BalCannesa, Media Marketing. Žiri ove godine čini dvadeset članova i članica podijeljenih u tri skupine.

Žiri oglašivača ove godine čine: Amra Babić, Addiko Banka (Bosna i Hercegovina); Petra Čadež, Atlantic Grupa (Slovenija); Davor Čičić, Sarajevski kiseljak (Bosna i Hercegovina); Lovro Peterlin, A1 (Slovenija); Andrea Mišura Žuvela, Heineken Hrvatska (Hrvatska); Adela Siljanovska, Triglav Insurance (Makedonija) i Mina Tadić, Nectar (Srbija).

Kao predstavnici agencija ove godine žiriraju: Dali Bungić, Luna\TBWA (Slovenija); Jurica Ćorluka, Señor (Hrvatska); Žarko Dimitrioski, Eden na Eden (Makedonija); Jelena Fiškuš, Studio Sonda (Hrvatska); Vladimir Mitrović, Ovation BBDO (Srbija); Milena Mijatović, MINT (Bosna i Hercegovina); Sašo Petek, Agencija 101 (Slovenija) te Jana Savić Rastovac, McCann Beograd (Srbija).

Najbolje od regije odabirat će i stručnjaci iz medija koji aktivno prate struku: Ekrem Dupanović, Media Marketing (Bosna i Hercegovina); Sandra Babić, Lider Media (Hrvatska); Boris Eftimovski, Marketing365 (Makedonija); Gašper Meden, Marketing Magazin (Slovenija) i Ivana Parčetić Mitić, Marketing mreža (Srbija).

Projekte je moguće prijaviti još kratko – do 1. 9. 2019. Svoje lavovske projekte okrunite lavovskim statuama te ne propustite mogućnost da sebe i cijelu regiju predstavite čak u Cannesu.