Zdravlje i mobilnost u fokusu nove kampanje Real grupe za Akromion
Real grupa, najuspješnija marketinška agencija u Hrvatskoj i jedna od top tri u regiji, lansirala je kreativnu kampanju kojom je javnosti predstavila Akromion, novu bolnicu u Novom Zagrebu. Kampanja povodom otvorenja Specijalne bolnice Akromion na novoj lokaciji izlazi van okvira kreativnim medijskim rješenjima i naglašava važnost zdravlja i mobilnosti.
Kreativni koncept kampanje osmislio je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe s ciljem da kampanja bude potpuno drugačija i samim time ostvari ciljeve podizanja svijesti o novoj bolnici u Zagrebu.
Drugačija vrsta kampanje za drugačiju vrstu doktora. Doktori Akromiona su među najboljim stručnjacima u državi, a nova bolnica je nešto posebno. Zato smo za njih napravili kampanju koja je posebna i drugačija od svih ostalih kampanja konkurenata. U kampanji ne robujemo ideji bolnice i bolesti, nego govorimo o zdravlju i mobilnosti, o onome čemu služi rad svih doktora Akromiona. Kroz samu kampanju afirmiramo doktore u Akromionu kao stručnjake za ljudsko tijelo jer oni razumiju ljudsko tijelo. Zbog toga u našim vizualima pokazujemo ljepotu pokreta ljudskog tijela. U kampanji su zato profesionalci u sportu i umjetnosti jer se na njihovom primjeru najbolje vidi savršenstvo i raskoš pokreta koje ljudsko tijelo može napraviti. Tin Srbić, koji nam je u kampanji, svojim profesionalnim uspjesima i posvećenošću dokazuje da je najbolji primjer savršenog zdravlja i mobilnosti, izjavio je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe.
Video materijal kampanje možete pogledati na linku. Iza art directiona kampanje “Zdravlje i mobilnost” stoji Nikolina Šerbetić Keserić, senior dizajnerica, za produkciju reklame je zadužen Neven Malenica. Višeslav Paolo Prosoli je International Client Service Director projekta, a Dijana Karabašić Account Manager i PR Director.
Kreativni koncept kroz sve kanale komunikacije motivira na pokret, inspirira lakoćom glavnih protagonista kampanje. Kroz atraktivne vizuale naglašena je moć, mobilnost i dinamičnost pokreta, podsjećajući na vlastitu snagu i sposobnost pojedinca. Ovaj važan aspekt kampanje odražava se kroz pažljivo osmišljenu strategiju za online i offline kanale. Real grupa stoji iza integrirane komunikacijske priče, planiranja i realizacije medijske strategije, te launch eventa kojim je javnosti predstavljena nova bolnica u Zagrebu.
Suradnja sa Specijalnom bolnicom Akromion rezultirala je inovativnom kampanjom koja priča o energiji, snazi i vitalnosti, a kroz video i print rješenja javnost ima priliku inspirirati se dinamičnim pokretima koji mogu potaknuti na zdravije životne odluke i navike.