ZOO za Podravku: Domaće u glavnoj ulozi
Reklamne kampanje proizvođača poljoprivrednih proizvoda obično uključuju polje, stol i traktor. Među rijetke iznimke ubraja se Podravka, u čijoj najnovijoj kampanji glume krastavac, paprika i grašak.
Umjesto klasičnih vizuala od polja do stola klijentu smo predložili drugačiji smjer. Željeli smo prikazati domaće poljoprivredne proizvode u svom svojem punom sjaju. Vjerovali smo da domaći krastavci i paprike te domaći grašak, zaslužuju svoj vlastiti trenutak slave. Zato smo osmislili koncept Domaće u glavnoj ulozi, koji prikazuje ove sastojke kao vrhunske glumice i glumce koji briljiraju u vrhunskim Podravkinim teglicama i konzervama, izjavili su iz ZOO agencije, koja potpisuje ovaj koncept.
Ovakav kreativni iskorak ne bi bio moguć da se ne podudara s poslovnim ciljevima i temeljnim vrijednostima kompanije. U slučaju Podravke, oni bi se mogli nazvati modernizacijom 75 godina duge tradicije, pri čemu se poseban naglasak stavlja na održivo poslovanje uz konstantno opravdavanje očekivanja potrošača.
Jedna od strateških odrednica Podravke jest održivo poslovanje, a to znači da sve više i više ulažemo u vlastitu, održivu proizvodnju s namjerom da u budućnosti postanemo u velikoj mjeri samodostatni. Ova priča je za Podravku, kao domaću kompaniju, jako važna. Zato smo tražili kreativno rješenje koje će biti svježe i drugačije i koje će na najbolji i najzanimljiviji način prenijeti poruku, izjavila je Sanja Garaj Miloš, direktorica sektora Korporativni marketing iz Podravke.
Da bi kreativna vizija zaživjela u stvarnosti, pobrinuo se tim od preko 30 ljudi koji su svoje uloge odigrali kroz različite faze projekta, od konceptualizacije do egzekucije.
Naravno da ni jedna ideja nije ništa bez realizacije. U realizaciji TV spotova pomogli su nam Mislav Mironović, koji je nekoliko tjedana izrađivao minijaturne setove za naše glavne glumce, Isa Živanović koja je producirala TV spotove, direktor fotografije Damjan Radovanović te mnogi drugi vrijedni suradnici. Zanimljivo je istaknuti da smo za izradu scenografskih moodova, možda po prvi puta u hrvatskoj oglašavačkoj industriji koristili Midjourney AI koji nam je pomogao oblikovati viziju izgleda setova na kojima smo snimali naše glavne glumce, kaže nam Marin Ostojić, kreativni direktor iz ZOO agencije.
Podravka:
Sanja Garaj Miloš, direktorica sektora Korporativni marketing
Danijela Pošta Šikić, direktorica službe Brand identitet i komunikacija
Emilija Sačer, voditeljica produkcije i kreative
Ela Ljubić, specijalistica za produkciju i kreativu
ZOO agencija:
Matea Maršić, account manager
Marin Ostojić, Kreativni direktor, copywriter
Karmela Arbanašić, copywriterica
Goran Marošević, client service director
Kristina Reksa Novak, art direktorica
Ana Krstić, dizajnerica
Produkcija TV spota:
Isa Živanović, Blau produkcija, producentica
Sabrina Smoković, Blau produkcija, production manager
Marin Ostojić, redatelj, prompt writer
Damjan Radovanović, direktor fotografije
Mislav Mironović, scenogafija, minijature
Midjourney Model V5.0, scenografski mood
Judita Gamulin, 1st AD
Aleksandra Vukičević, scenografkinja
Paula Šantić, Food stilistica
Tomislav Stojanović, Montažer, color grade
Nikola Zelmanović i Luka Kedžo, fotografi