Hura - Dobra praksa

HURA pridonosi napretku tržišta.

Dobra praksa

Od svojeg osnivanja do danas HURA! pridonosi napretku tržišta.

HURA! je pokretač gotovo svih važnijih domaćih inicijativa kojima je cilj unapređenje tržišta.

To uključuje inicijative poput promicanje dobre prakse u vidu Kodeksa HURA!-e, osnivanja HURA!-ina Suda časti, pripremu Globalnih smjernica za tvrdnje o okolišu, osnivanje Hrvatske udruge za samoregulativu tržišnih komunikacija (HUK) te Udruge mjerenja televizijske gledanosti (UMTG), ali i pripremu brojnih drugih materijala koji se tiču domaćih i međunarodnih preporuka za provođenje natječaja te raznih drugih tema.

DOKUMENT

Smjernice za provedbu natječaja

Smjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su radi poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA & EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Možete ih pogledati […]

Pročitaj više
DOKUMENT

Smjernice za progresivno prikazivanje roda u oglašavanju

Agencije HURA-e zalažu se za informiranje i educiranje o važnosti rodne raznolikosti i ravnopravnosti za industriju u skladu sa svjetskim standardima te izrazito predano rade na poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i industriji tržišnog komuniciranja kako bismo pokazali koliku vrijednost raznolikost ima u kreativnosti i učinkovitosti. HURA prepoznaje da industrija tržišnog komuniciranja može imati snažan […]

Pročitaj više