Bruketa&Žinić&Grey: S AutoZubak Neostarom prodali smo prvi rabljeni auto online u Hrvatskoj

E-trgovina je konstantno u porastu, no rijetko se tko odvaži kupiti auto putem interneta, još k tome i rabljeni.

Tržište rabljenih vozila vrlo je netransparentno i temelji se na manjim fizičkim salonima fokusiranima na što veći broj automobila na parkiralištu, bez ikakvog promišljanja o doživljaju kupovine ili prodajnom doživljaju kupaca.

Kako bi se prilagodio tržištu i odgovorio na potrebe korisnika u digitalnoj eri, brend za prodaju i servis rabljenih vozila AutoZubak Neostar, želio je napraviti digitalnu transformaciju na do sada neuređenom tržištu rabljenih automobila i početi prodavati automobile online pristupajući tome na potpuno nov način. U tome su mu pomogle agencije Bruketa&Žinić&Grey i Brigada.

Izazovi kampanje

Glavni su izazovi bili stvaranje jedinstvenog korisničkog iskustva za kupce rabljenih vozila, utjecaj na prodaju rabljenih vozila kroz sve kanale i pozicioniranje AutoZubak Neostara kao stručnjaka za sve marke vozila.

Po pitanju prodajnih ciljeva, kampanja je trebala rezultirati prvim prodanim automobilom u Hrvatskoj putem online kanala, povećanjem rasta prodaje u odnosu na prethodnu godinu i pojačanjem prodajnih rezultata u novom salonu u Velikoj Gorici.

Medijska strategija

Omnichannel pristupom svi su ciljevi bili realizirani. Web stranica je omogućila detaljan pregled ponude rabljenih automobila do najsitnijih detalja (360 pogled), mogućnost rezervacije odabranog automobila, online plaćanje, isporuku vozila na kućnu adresu te mogućnost besplatnog povrata u roku od petnaest dana. Medijska kampanja bila je prisutna na brojnim platformama – televiziji, digitalnim i tiskanim medijima te na radio postajama.

Prije plasiranja oglasa na televiziju, kao još uvijek glavni medijski kanal za takav tip usluga, izrađene su tri različite verzije oglasa za rabljena vozila koje su testirane u periodu od sedam dana na digitalnim kanalima. Za glavni je spot odabran Kupite auto iz tramvaja za koji je analizom utvrđeno da zadržava pažnju 20% bolje od preostalih rješenja, a tim odabirom određen je i slogan kampanje koji slikovito prikazuje jednostavnost online kupovine.

Izgradnjom prvog omnichannel integriranog autosalona čiji je kreativni koncept osmislila sestrinska agencija Brigada, online prodajni proces je nadgrađen fizičkim prodajnim iskustvom te su postignuti prodajni rezultati, a korisnicima predstavljen relevantan sadržaj i informacije.

Rezultati kampanje

Početkom travnja 2017. prodan je prvi rabljeni automobil online u Hrvatskoj, do kraja godine ukupno 167 automobila. Broj posjetitelja na stranici porastao je za 287% u odnosu na prethodni kvartal, a broj prodanih vozila u svim kanalima prodaje za 21%. Osim što je putem ove kampanje prodan prvi rabljeni automobil online u Hrvatskoj, kampanja je dovela preko 286.000 posjetitelja na web stranicu i ostvarila ukupni rast rabljenih vozila od 26%.

Izvor: www.bruketa-zinic.com.