Carat osvaja C&A medijski budget za Europu

Carat, jedna od vodećih medijskih agencija na svijetu, pobijedio je na natječaju za medijsku agenciju te time postaje glavna agencija od C&A za integriranu komunikacijsku strategiju te podršku u offline i online medijima, za cijelu Europu.

Na natječaju je Carat tim, koji surađuje sa C&A još od 2002. godine, ponovno odabran kao klijentova vodeća agencija. Osim toga, pojačao je svoju poziciju te će biti zadužen za dodatnih 13 tržišta: Hrvatska, Belgija, Njemačka, Francuska, Italija, Nizozemska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Austrija, Švicarska, Srbija, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Češka i Mađarska.

Komunikacijska strategija koju je razvio Carat bazirana je na holističkom pristupu. Osim planiranja, optimizacije i zakupa medija (TV, OOH, print, online, radio), Carat će biti odgovoran i za strateško savjetovanje te razvoj strateškog komunikacijskog koncepta.

U Hrvatskoj je partnerstvo C&A i agencije Carat već pokrenuto kroz komunikacijsko planiranje unutar Carat tima, kao i ostalih specijalista unutar Dentsu Aegis mreže (iProspect, Amnet i IQ Mobile).

Sanja Buterin, Managing Director Carat Hrvatska, pojašnjava:˝Naša strategija je bila jasno fokusirana na integriranu komunikaciju i benefite koje takav pristup donosi klijentu. Bili smo željni pokazati kako naš svježi pristup može doprinijeti da se ciljnoj skupini C&A obratimo na inovativan i učinkovit način. Veselimo se suradnji s C&A i razvoju novih, inovativnih komunikacijskih strategija koje će doprinijeti daljnjem poslovnom rastu našeg klijenta.˝


O CARAT:
Prema RECMA istraživanju Carat je vodeća globalna medijska mreža i tržišni lider u digitalnim i konvergentnim rješenjima. Osnovana 1968. godine kao prva medijska agencija u svijetu, Carat je danas dio globalne marketinške grupacije Dentsu Aegis Network, zapošljava više od 9.000 ljudi i posluje u više od 150 zemalja. Caratova vizija je redefiniranje medija i stvaranje veće vrijednosti za klijentovo poslovanje.