Upoznajte žiri ovogodišnje nagrade Sempler

Deveteročlani međunarodni žiri za nagrade Sempler, namijenjene najboljim medijskim strategijama godine u regiji, predvodit će Darko Ivančević, globalni potpredsjednik Staropramena u pivarskoj multinacionalnoj kompaniji Molson Coors.

Prijave na natjecanje Sempler otvorene su od 1. rujna do 10. listopada, a pobjednici će biti proglašeni na konferenciji medijskih trendova SEMPL koja će se održati 23. i 24. studenoga 2017. u Portorožu.

O najboljim medijskim projektima u Jadranskoj regiji odlučivat će deveteročlani žiriji u kojem sjede stručnjaci iz regije, a koji dolaze iz medijskih agencija, ali i iz redova njihovih klijenata.

Predsjedniku žirija, Darku Ivančeviću, globalnom potpredsjedniku Staropramena u poduzeću Molson Coors, u ocjenjivanju će se pridružiti Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica agencije Publicis One i operativna direktorica za Jadransku regiju; Marija Matić, direktorica medijskog planiranja medijske agencije Direct Media Srbija; Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive; Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga i razvoja u poduzeću Mercator; Hrvoje Rein, direktor marketinga L’Oreal Srbija; Žarko Sakan, direktor agencije New Moment; Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor agencije McCann Zagreb.

Natjecateljske projekte na ovogodišnji Sempler možete prijaviti do 10. studenoga.

Više o SEMPL konferenciji pratite na www.sempl.si.

Za članove HURA-e osigurano je 30% popusta na redovnu cijenu kotizacije za SEMPL konferenciju.