Dodijeljene su SEMPL nagrade

01_120_bNajveća nagrada ovogodišnjeg natjecanja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koja se dodjeljuje u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, ove je godine pripala akciji „Suglasnik za život”, koju je za Hrvatsku udrugu Transplant kreirala oglašivačka agencija Imago iz Zagreba.

“Žiri je jednoglasno odlučio kojem radu dodijeliti veliki Sempler. Kampanja “Suglasnik za život” jednostavnom idejom uspio je postići iznimno aktivaciju medija, društvenih mreža i javnosti općenito, pri čemu nije imala na raspolaganju veliki proračun”, rekao je predsjednik žirija, Marko Vičič, partner i izvršni kreativni direktor u agenciji Futura DDB. Dodao je i da su svi radovi u užem izboru bili na zavidnoj razini i mnogi su se isticali po svojoj kreativnosti.

U kategoriji strateška upotreba medijske mreže zlatnu nagradu primila je hrvatska medijska agencija OMD Media u suradnji s oglašivačkim agencijama Innovo DDB i DRAP, koja je za McDonald’s Hrvatska kreirala kampanju “McDonaldsov doručak”. Slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup i oglašivačka agencija Publicis primile su dvije zlatne nagrade za akciju “Renault Z. E. Taxi”, i to u kategoriji inovativna upotreba komunikacijskog kanala i kategoriji najbolja iskustvena akcija.

U kategoriji najbolja ciljana akcija pobijedila je “Promotivna akcija VIP prilikom povratka u školu”, koju su za hrvatskog mobilnog operatora VIP kreirali U. M. Universal McCann, Real Grupa i Grey. U kategoriji najbolje iskorištenje digitalnog okruženja pobijedio je “Plug-in Itak Snaga riječi”, rad medijske agencije Pristop Media i marketinške agencije Pristop za Telekom Slovenije, a u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama zlatni Sempler također je pripao Pristopu za akciju “Snaga riječi” Telekoma Slovenije.

U kategoriji najbolja upotreba mobilnog okruženja pobijedila je aplikacija “Telenorov bankar u obogaćenoj stvarnosti”, rad srpske medijske agencije Direct Media za Telenor banku. Digitalna agencija Red Orbit primila je zlatnu nagradu u kategoriji najbolja upotreba podataka za rad “Uspješna rezervacija aviokarte” za Adriju Airways, a u kategoriji najbolji novi medij/medijski format pobijedila je akcija „The Trunk Theater” agencije Pristop za Mini teatar.

Na večernjoj svečanosti na kraju prvoga dana 17. konferencije medijskih trendova SEMPL osim velikog Semplera i devet zlatnih Semplera dodijeljene su i dvije posebne nagrade TOP SEMPL. Nagrada za medijskog menedžera godine 2015. pripala je Pavlu Vrabecu, generalnom direktoru medijske tvrtke Pro Plus, a nagradu za medijsku zvijezdu budućnosti dobila je Maša Smonig, medijska planerica iz medijske agencije OMD.

Popis nagrađenih radova pogledajte na www.sempl.si